Tervis.

Viimased aastad on mul tervisega probleeme olnud. Mind on pidevalt saatnud peavalud ja arstid diagnoosisid migreeni. Olen tarbinud suurtes kogustes ravimeid. Nii valuvaigisteid, kui migreenirohtusid. Viimasel visiidil ütles neuroloog, et järgmine samm on botox. Ma olen kõik erinevad migreenirohud ära proovinud ja ükski ei aita. Nüüd on jäänud botox ja peale seda on süstid. Süste ei saa teha enne botoxit. Ma ei taha botoxit teha, kuna mul puudub sellesse usk. Olen piisavalt uurinud ja lugenud selle kohta. Neuroloog väitis kõigepealt, ca 80% inimestest on valu ära võtnud. Hiljem muutis numbri 50% peale, palju tegelikult on...ei tea. Botoxit pidid kõik arstid soovitama, isegi USA’ s. Mis peamine Hispaanias on botox tasuta. Botoxit süstitakse pähe ja otsaette. Botox lõdvestab lihaseid ja seega peaks valu kaduma. Teoorias ilus jutt. Kõige suuremaks probleemiks on see, et silmalaud võivad alla vajuda. Vot see oli koht, kus ma otsustasin kindla ei kasuks. Mina ei hakka mingeid eksperimente oma näopiirkonnas sooritama. Arst soovitas mul mõelda ja sain uue visiidiaja. Praeguseks olen seda mitu korda edasi lükanud.

Enne suurte otsuste (st botoxit) tuleb proovida erinevaid variante. Lõppude lõpuks on vaja leida põhjus, miks mul on migreen. Neuroloog ütles, et see võib millest iganes tingitud olla. Mul oli kunagi aastaid tagasi autoavarii ja selle tagajärg oli peapõrutus. Raviks oli rahu ja vaikus 🤣. Njah see ravi eriti ei õnnestunud ja võib olla see ongi põhjuseks. Samas hakkasid mul peavalud, kui läksin lattu tööle. Seal oli palju müra ja ebameeldiv kollektiiv. Samas oli töö selline, et pidev sama asend ja see tekitas kaela ja õlavöötme valusid. Eks kõik see ole seotud ka peaga. Ei saa välistada, et mingi soon on kuskil kinni. Uues töökohas on mul samuti olnud peavalud, aga olen hakkama saanud. Töökeskkond on vaiksem ja sõbralik. Kuna mind need peavalud segasid, siis otsustasin füsioterapeudi juurde minna. Kunagi ei tea, kus kohast abi võib saada. Esimesel visiidil rääkisin kõigepealt, mis mulle muret valmistab. Ta kuulas ja leidis, et ehk saame probleemi lahendatud. Kõigepealt ütles ta, et proovib pea massaaži ja, kui see ei aita, siis nõelravi. Nii ma laua peale pikali heitsin ja füsioterapeut alustas tööd. Ma poleks kunagi uskunud, et peas ( eriti kukla piirkonnas) võib nii palju valulikke punkte olla. Ausõna mul oli valus ja kohati oleks tahtnud ära minna. Füsioterapeut ütles, et ta teab, et mul on valus ja palus vastu pidada. Pea piirkond muditud oli järg kaela ja õlgade käes järjekord. Mõlemad olid pingeid ja valu täis. Peaks hakkama tavalises massazis käima. Tõenäoliselt see mõtteks jääb. Igatahes kokku pea tund aega massazi ja ma tundsin ennast palju paremini. Esimese visiidi järel hakkasin minimaalselt tablette võtma. Lihtsalt pea enam ei valutanud ja ma ei näinud vajadust rohtusid võtta. Teisel visiidil füsioterapeudi juurde tehti uuesti samad massazid. Öeldi, et kui uuesti valutama hakkab läheksin tagasi. Muidu peaks kõik korras olema ja rohkem visiite ma ei vaja. Vot niimoodi. Mitu aastat kannatamist, arstide vahet käimist, suurtes kogustes tablette. Piisas 2x füsioterapeudiga ja probleem kadus. Võib olla mul polegi migreen, lihtsalt sooned olid kinni. Kes seda täpselt teab. Põhiline, et sain abi ja saan normaalselt elada. Tablette ei võta ma enam üldse. Neuroloogiaega olen pidevalt edasi lükanud. Ära pole veel öelnud, mine tea võib olla läheb vaja.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.