Telefoni pesu.

Olgu kohe etteöeldud, et järgnevat ei tasu kodus järgi teha.

Üldiselt hoian ma oma asju suhteliselt hästi. Kuid mul on kaks nõrka kohta, päikseprillid ja telefonid. Päikseprille kulub mul aastas päris mitu paari. Telefonidega on omaette lugu, nendega kipub erinevaid „õnnetusi“ juhtuma. Viimane suur „saavutus“ oligi telefoniga. Kogu oma andekusega või hoopis lohakusega suutsin telefoni põrandapesu ämbrisse kukutada. Loomulikult oli ämbris vesi. Käis sulps ja telefon oli vees. Loetud sekundid hiljem oli ta mul käes. Pilt oli ees. Kuna mul peale lapi midagi polnud, siis püüdsin telefoni kuivatada. Seest ma seda teha ei saanud. Peagi lõpetas telefon töötamise. Nii palju, siis sellest telefonist. Kusjuures ma olen seda telefoni väga hoidnud. Ostsin kaaned, mis on nurkadest kõrgemad. St kukkudes jääb ekraan terveks. Kaaned olid kallid, aga oma hinda väärt. Maksid täpselt 5€ 🤣. Ühesõnaga oli mul kasutus kõlbmatu telefon. Täiesti lootusetu olukord, nagu mõni kehaosa oleks amputeeritud. Lisaks kõigele juhtus see väljaspool kodu. Nii ei saanud ma telefoni riisi sisse kuivama panna. Nojah, riis sai eelmisel päeval nagunii otsa. Igatahes lülitus telefon välja ja oligi kõik. Mina muidugi pahane enda peale, et vette kukutasin. Mõtlesin, et tuleb kuskilt raha leida, et uus osta. Järjekordne planeerimata väljaminek. Ja seda kõike enne lihavõtteid, kus on mõtte rannikule minna. Seega muud kulutused lisaks ootamas. Samuti polnud ma kindel kas kogu telefonis oleva info saab uude telefoni ümber tõmmata. Mul on Samsungi telefon ja eelmine kord vist tuli kogu info Samsung konto kaudu uude telefoni. Ühesõnaga probleem oli suur. Rääkimata sellest, et ma ei saanud kellegagi suhelda ja eluga polnud samuti kursis.

Lõpuks ca 5 h hiljem jõudsin ma koju. Kurtsin Peetrile oma muret. Tema arvas, et enam hullemaks minna ei saa. Ja otsustas telefoni lahti võtta ja proovida vesi kätte saada. Ma arvasin, et tänapäeva telefone ei saa lahti võtta. Vanasti käisid telefonid mitmeks osaks lihtsalt. Ma ükskord viskasin ühe põrandale, põrand oli tükke täis. Korjasin kõik kokku, panin omakohale ja toimis. Täna päeva tehnika ei kannata selliseid eksperimente. Kuid ühel hetkel oli mu telefon lahti. Sees olid veetilgad näha, need sai kuivatatud. Seejärel jäi kõik osad kapi peale päikese kätte kuivama. Õhtuks olid kõik kuivad, vähemalt veetilkasid polnud näha. Peeter pani telefoni kokku, isegi õnnestus. Lülitas sisse ja voila võttis pildi ette. Küsis sim-kaartide pin koode ja hakkas tööle. Täiesti uskumatu. Proovisin helistada- toimis, sõnumid- toimis, sotsiaalmeedia-ka toimis. Uskumatu, aga kõik toimis. Mõned päevad pärast pesu tuli paar korda teade, et usb pordis on tuvastatud niiskus. Kuid see teade kadus kiiresti. Hetkel on kogu loost mõned nädalad möödas. Ptüi, ptüi, ptüi kõik toimib nagu enne pesu. Vähemalt sai telefon puhtaks 🤣. Hea küll tegelikult ei ole üldse naljakas. Mul lihtsalt vedas tohutult. Teine kord ei pruugi nii hästi minna. Seega palun ärge tehke seda kodus järgi.

Ilusat kevadet!!!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.