Jälle see auto.

Aastate jooksul oleme ostnud ja müünud piisavalt palju autosid. Mitte kunagi pole hilisemaid pretensioone olnud. Kuniks, ükskord on esimene kord. Ja nüüd see kätte jõudis.

Müüsime auto ära esmaspäeval, neljapäeva hommikul uus omanik kirjutas. Tuli välja, et kolmapäeva hommikul oli veateate armatuuri andnud. Tema läks teenindusse ja öeldi, et küünlad ja mingi andur läbi. Tuleb kohe ära vahetada ja maksma läheb ca 350€. Küsiti kaua tal on auto olnud. Saades teada, et loetud päevad. Öeldi kohe, et vana omanik peab maksma. Nii ta meile selgeks tegema hakkas. Peeter ütles, et küünlad on maksimum 1000 km tagasi vahetatud, seda tehti Peugeoti esinduses. Tegime ettepaneku minna teise töökotta, et diagnoos saaks kinnituse. Kuna meile saadeti ainult arvutikuvari pilt, kus viga näha. Armatuurlaua omast null pilti. Lõpuks jõudsime kokkuleppele neljapäeval kella 15.00 ajal, et järgmine päev läheb Peeter koos uue omanikuga töökotta. Peeter vaatab ja veendub, et probleem reaalselt on küünaldes ja anduris. Kell oli 18.30, kui tuli uus sõnum, et kõik osad on vahetatud. Vot niimoodi, nii palju kokkuleppest. Kõik pidi perfektselt töötama. Ausalt öeldes võttis sõnatuks. Pool järgmisest päevast kulges sõnumeid vahetades. Uus omanik arvas, et Peeter võiks temaga koos Peugeot esindusse minna. Paraku garantii ei kehti osadele, mis on kuskil nurgataguses töökojas maha võetud. Seega ei saa me millegagi aidata. Viimane küsimus uuelt oli, et äkki maksame pool summat. Ei maksa.

Vahepeal läks 5 päeva mööda. Täielik vaikus, nagu enne tormi ikka. Ja, siis tuli uus sõnum. Ilmnes, et armatuurlaual põleb jälle sama tuli. Ühesõnaga remondist ei olnud kasu, nagu oligi arvata. Seekord uus küsis nii ääri veeri, et kas meil tõesti polnud seda tuld. Tõesti ei olnud, me poleks nii müünud. Auto pidi jälle töökojas olema. Seekord vahetati mingid juhtmed ära. Millised täpselt ei osanud uus omanik öelda. Lõpuks teatas uus omanik, et kui me midagi ei tee esitab ta meie peale kaebuse. Kuna me müüsime talle katkise auto. Pikka arutelu tulemusena jõudsime kokkuleppele, et maksame juhtmete vahetuse kinni (kuigi poleks vaja olnud). Hetk hiljem saadeti arvenumber. Peeter teatas, et nii need asjad ei lähe. Tema tahab töökotta minna ja vana juhet näha. Järgmiseks hommikuks lepiti kohtumine kokku. Peeter küsis kohale jõudes vanu juhtmeid näha. Neid enam ei olnud, kuigi peab kas kliendile tagastama või 14 päeva säilitama. Lisaks uuris ta, mille järgi uued juhtmed telliti. Kas kerenumbri või vanade juhtmete järgi? Erinevus on juhtmete pikkuses, kerenumbriga on lühemad. Peeter ise tellis vanade juhtmete järgi ja need on pikad. Autol peal olid pikad juhtmed, seega vahetamata. Kuid tõestada ei saanud midagi. Peeter küsis kas nüüd on probleem kadunud? Pidi olema kadunud ja üldse pidi hea auto olema. Kuid lisati juurde, et kui probleem tagasi tuleb hakatakse järgmise osasid vahetama. Loeti nimekiri ette, mis järgmiseks on. Selle peale teatas Peeter, et kõik need osad on vahetatud ja lisas veel mõned juurde. Vastasel polnud peale suumaigutamise midagi öelda. Igatahes maksime juhtmete vahetuse kinni. Lisaks soovitas Peeter uuel omanikul edaspidi töökotta mõni meesterahvas saata. Naistel kiputakse p...e lõhki lööma autoremondis. 

Ausõna ma ei taha sellest autost rohkem mitte midagi kuulda. See on olnud kogu meie auto ajaloo kõige hullem auto. Meil pole kunagi ühegi autoga nii palju probleeme olnud. Loodame, et nüüd on kõik korras.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.