Vale ühendus.

 Üldiselt on nii, et mulle võib helistada ja ma ei vasta. Kui ma kodus olen kuulen (heal juhul) telefoni. Väljas olles seda tavaliselt ei juhtu 🤣st ma ei kuule. Järgmine lugu saigi minu mitte kuulmisest alguse.

Käisime pühapäeval turul. Koju jõudes küsis Marlen, miks ma talle ei vastanud. Ja üldse miks mul on kell, kui ma seda ei kanna. Kell hakkab vibreerima, kui keegi helistab. Ei tule mul alati meelde kella kanda 😁, harjumatu ja ebamugav. Igatahes vaatasin oma telefoni ja seal oli veel üks vastamata kõne. Keegi tundmatu oli Eestist helistanud. Ma helistasin igaks juhuks tagasi mine tea äkki keegi tahab raha pakkuda. Tuli välja, et helistati reisibüroost tööpakkumise peale. Ma olevat neile oma cv saatnud. Ise küll ei mäleta, aga mälu mul nagunii puudulik. Seejärel küsis ta kas ma olen teise nime. Ilm selgelt polnud see mina. Tuli välja, et helistaja ajas ühe numbri segamini. Vabandas ette ja taha. Mina hoopis tööpakkumise kohta. Tegemist oli reisikonsultandi kohaga, asuma pidi Tartus. Vot see enam ei sobinud. Küsiti kus ma elan ja nii ma ausalt vastasin. Ja siis sai jutt alles õige hoo sisse. Uuriti minu elu kohta ja küsiti kas tahaksin giidi tööd teha. Nemad saadaks sügisel grupi siia ja mina nädala toimetaks nendega. Viiks põnevaid kohti vaatama ja rääkiks neist. Täitsa huvitav pakkumine. Jäin nõusse. Pidime järgmine päev e-maili teel suhtlema, pidin saama rohkem infot. Samal ajal hakkasin kahtlema kas tegin ikka õige otsuse. Ma pole kunagi giidina töötanud ja teistele esineda mulle ei meeldi. Lisaks on tegemist kõigest ühe nädalaga. Ma saaks aru, et terveks hooajaks oleks tööd, siis võiks pingutada. Üheks korraks erinevate objektide kohta info selgeks õppida ei tasu ennast ära. Ja nii ma järgmisel päeval ka ütlesin. Seega giidi minust ei saa. Soovitusi mida vaadata või kuhu minna võin niisama ka jagada.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.