Teistmoodi piparkoogid.

Kuna ma olen laisk olnud, siis pole ma veel viitsinud piparkoogitainast teha. Otsustasin laisk edasi olla ja lihtsamat vastupanuteed minna. Nimelt seisab mul ammu Monin siirup „ Gingerbread“ ja otsustasin selle ära kasutada.


Lasin siirupi potis keema, lisasin natuke piparkoogimaitseainet. Järgmisena läks 250 gr võid. Jahtunud vedelikule lisasin 2 muna ja jahu. Palju jahu läks ma ei tea.

Lasin tainal külmkapis seista ja järgmine päev hakkasin küpsetama. Rullisin, kasutasin piparkoogivorme, küpsetasin. Küpsetasin, kuni piparkoogid olid pealt kuldsed. Maitsesid hästi, kergelt krõmpsud, maheda maitsega. Piparkoogimaitseainet tunda ei olnud. Seega oleks võinud rohkem panna. Järgmine kord teen õige taina, kuid vaheldusemõttes oli huvitav katsetada.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.