Lõpetage inimeste terroriseerimine.

Taaskord on kell keeratud ja ma ei saa aru, miks seda on vaja. Iga aasta üks ja sama lugu, kaks korda aastas. Mina ei saa aru, kuidas see on seotud energia kokkuhoiuga. Tuled põlevad toas igal juhul sama palju tunde. 

Toon näite. Tavapäeval ärkame kell 07.00 ja tuli läheb põlema (enne kellakeeramis). Ja põleb kuskil 08.15. Peale kella keeramist saab kuskil 07.30 tule ära kustutada. Õhtul oli enne valge ca 19.20 ja nüüd läheb pimedaks kell 18.00. Seega tuli läheb tundaega varem põlema. Mina oma loogikaga võitu ei näe. Lisaks sellele koormab kellakeeramine organismi. Pühapäeva hommikul ärkasin 09.00 (vanaaeg 10.00). Olin juba ärgates väsinud ja sama jätkus terve hommikupoole. Otsustasin lõunauinaku teha, magasin 3 h järjest. Peale seda enam vähem enesetunne. Õhtul läks kiirelt pimedaks ja kellaaeg tekitas segadust. Uni tuli vanaaja järgi, magama läksin uue aja järgi. Magama ei jäänud, kuigi olin väsinud. Pool ööd istusin üleval ja loomulikult olin hommikul jälle väsinud. Organism tunneb, et midagi on valesti ja ei oska olla. Nüüd läheb jälle mitu päeva/nädalat harjumiseks. Milleks seda kõike vaja on? Jätku suveaeg (mulle sobib rohkem) ja kõik oleks hästi. Hommikud oleks pimedad , aga selle eest õhtud valgemad. Minu meelest parim lahendus.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.