Shoppamas.

 Juba mõnda aega olen ma suveks kleiti tahtnud. Interneti poed on kleite täis. Ma pole suurem asi internetist tellida. Esiteks tahan ma materjali katsuda, teiseks proovida, kolmandaks tahan kohe (oodata mulle ei meeldi). Ma olen mõned korrad internetist tellinud ja sama palju kordi ka pettunud. Pildi peal on kõik ilus, aga kohale jõudes pole üldse see. Sellepärast ma eelistan poode. Kuna on suviste soodustuste aeg, siis sai shoppamas käidud.

Esimene kord käisime rannikul kaubakeskuses. Rahvast oli palju, proovikabiinides ja kassades pikad järjekorrad. Koridoride peal jalutades kõigil kotid käes. Ma olin täiesti lootusrikkas, vähemalt alguses. Poodides on põhimõtteliselt 2 valikut kleite a) peokleidid, b) rannakleidid. Mina tahan nö igapäevast, millega saab näiteks poodi minna. Mitte midagi lihtsalt ei ole. Isegi nö kallimates poodides pole midagi. Mõne üksiku kleidi proovisin selga, aga ei sobinud. Positiivne oli hoopis see, et Bull & Bear poes jäid meeste osakonnas silma teksad. Algul siia kolides oli mul suhteliselt võimatu pükse osta. Kõik püksid olid lühikesed. Nüüd on see õnneks muutunud. Igatahes leidsin sobivad püksid ja läksin proovima. Täiesti uskumatu, aga sobisid. Nagu minu jaoks loodud. Hind meeldis mulle veel rohkem. Enne soodustust olid 27€, pärast 12€. Ma mitu korda ei mõelnud ja ostsin ära. Normaalne on ju shoppamas käies midagi osta. Lapsed olid need, kes endale vajalikud riided leidsid. Mõned püksid, särgid, sokid. Seega päris tühja käik ei läinud.

Meil endal siin suurt kaubakeskust, kus palju poode koos ei ole. Selle eest on meil pikk tänav erinevaid poode täis. Täiesti mõttetu koht, kohalikud on sellest vaimustuses. Igakord, kui ma seal käin veendun, kui mõttetu koht see on. Kuna paremat valikut pole, siis läksime Marleniga sinna shoppama. Kuna me läksime tööpäeval, siis oli seal suhteliselt rahulik. Nädalavahetusel on kõik poed ja tänav rahvast täis. Ruumi käimiseks lihtsalt ei ole. Hakkasime järjest poode läbi käima, väga väsitav tegevus ca 37 °c juures. Mõnes poes isegi oli enam vähem sobilikke kleite. Kuid materjal ei olnud hingav, libe kangas, millega hakkab palav, sünteetiline. Mul on sellest materjalist paar kleiti ja neid lihtsalt ei saa kanda. Kõikide poodide peal proovisin kokku 2 kleiti ja 1 püks- kleiti. No, kui ei teki vau effekti pole mõtet osta. Minu meelest nad ei sobinud ka mulle. Seega pool päeva sai raisatud ja tulemus 0. Positiivne oli see, et raha jäi alles.

Kokkuvõttes tuleb tõdeda, et suvi kestab, aga kleiti pole. Ja tõenäoliselt ei tule ka. Ausalt öeldes olen ma pettunud. Poode, kui palju, aga osta pole midagi. Varsti lõikan kilekotti augud sisse ja panen selga. Ma tahaks teada, kus on normaalsed poed? Ma läheks kohe ja täiendaks oma garderoobi.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.