Jälle kindlustus :( .

Sellest päevast, kui ma pean siin kindlustust autole tegema on peavalu garanteeritud. Mõni kord ma mõtlen, et Eestis käivad kõik asjad kiirelt ja valutult. Siin selle eest nii lihtsalt ei lähe.

Autol saab varsti kindlustus läbi ja seega hakkasin hindasid uurima. Tuli välja, et hetkel oleva kindlustusega lõpetame lepingu. Minu jaoks ei ole normaalne, et uue kindlustuse eest küsitakse 70€ rohkem, kui aasta tagasi. Meil pole aasta jooksul avariisid ega midagi olnud. Seega arusaamatu hinnatõus.

Selleks, et leping automaatselt ei pikeneks tuleb 2 kuud ette öelda. Saatsin mina neile varakult kirja, et eo soovi lepingut pikendada. Lisasin juurde kuupäeva, millal ei soovi. Kusjuures see oli septembri kuupäev. Nad saatsid mulle vastuse, mida ma korralikult ei lugenud. Igatahes eeldasin, et kõik on korras.

Täna läksin nö maanteeameti lehele ja näen, et punane märk autole pandud. Hakkasin uurima ja ilmnes, et kindlustus tühistati kohe. See tähendab, et kindlustus ei saanud aru mida ma tahan. Kusjuures kirjutasin täiesti arusaadavalt ja kuupäev oli ka septembri oma. Kuidas on võimalik, et nii tehti? Vot ei tea. Sinna kindlustusega ma rohkem tegemist ei tee. Tuleb õnne tänada, et midagi ei juhtunud. Me oleme mitu päeva ilma kindlustuseta sõitnud. Nädalavahetusel käisime mereääres, ilma kindlustuseta. 😡

Kuna mul valikut polnud, siis asusin kiirelt tegutsema. Vaatasin, kus ja millises kindlustuses on parim hind. Leidsin sobiva ja tegin ära. Vähemalt on aastaks tehtud. Rahakotis haigutab täna ootamatule väljaminekule auk. Kindlustus oli planeeritud järgmise kuumakseks. Pole hullu saame hakkama. Eelmine kindlustus peaks samuti millalgi raha tagasi kandma. Ei meeldi mulle plaanivälised väljaminekut. Vähemalt on kindlustus olemas.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.