Madrats 2.


Kui tahad, et miski tehtud saaks, tuleb ise teha.

Madratsi kohta ei tulnud mingit infot. Lubatud tähtaeg oli juba möödas. Me ostsime madratsi laupäeval ja päevi hakkasin lugema esmaspäevast. Ootasin isegi paar päeva kauem ja, siis sai mul kannatus otsa. Mõtlesin, et helistan ja uurin kaua veel. Kuid loobusin sellest mõttest. Telefoni teel on alati tüütu kõike seletada. Eriti raske on kõigile oma perenime selgeks teha. Igakord loe tähe kaupa (st sõnade abil) ette. Leidsin, et lihtsam on e-mail saata. Ja nii ma ka tegin, vastust ma eriti ei lootnud saada. Mõtlesin, kui vastust ei tule, siis helistan. Suur oli minu üllatus, kui järgmisel hommikul oli vastus olemas. Tuli välja, et madrats on kohal ja võib järgi minna. Huvitav, kui ma poleks ise küsinud, millal nad oleks teatanud. Järgmisena tuli mõelda, kuidas madrats koju saada. Pood on avatud samadel aegadel, kui Peeter töötab v.a laupäev. Laupäeval saaks järgi minna, aga see laupäev on püha. Seega peaks üle nädala veel ootama. Ootamine pole minu tugevam külg. Loomulikult tuli mul geniaalne idee 😁 ja tutvustasin seda Peetrile. Idee järgmine: Peeter võiks ülemusele öelda, et läheb tund varem lõunale ja tuleb pärast tund varem tagasi. Tunnid saaks tehtud ja töö samuti. Juurde lisasin, kui aega ja võimalust on. Vahel on kiired tööd ja ei saa kuhugi minna. Peeter lõpetas mingi töö ja kuna rohkem midagi ei olnud, siis küsis ülemuselt kas võib ära minna. Sai positiivse vastuse ja nii ta mulle järgi tuli. Pood asub täpselt teises suunas, kui Peeter töötab. Jõudsime kohale ja läksin asja uurima. Võeti minu paberid, vaadati ja esimene hetk jäi mulje, et polegi kohal. Siiski ilmnes, et täitsa laos olemas. Keegi isegi ei maininud, et ups unustasime teatamast. Üldse selline ülbe ja üleolev suhtumine oli. Kusjuures head nägu tehtigi hetkeni, kui ettemaksu ära maksin. Lõpuks sain ülejäänud summa ka makstud ja näidati, kuhu madratsi järgi minema pean. Laos leiti madrats üles. Tellides sai öeldud, et madrats peab lahti olema st rulli ei tohi keerata. Ma koguaeg arvasin, et vaevalt nad sellega hakkama saavad. Uskumatu, aga lahti oli, uhh kergem hakkas. Madrats sai kaubikusse ja kodu poole teele. Kogu selle aja olen ma mõelnud, kuidas madrats tuppa saab. Lifti ta paraku ei mahu. Trepikoda tundub kitsas olevat, kuigi eelmine madrats mahtus läbi. Mina eelmist ei tassinud, ma olin sellel päeval tööl 🤣 . Vahel on hea, kui on lapsed ja nad juhtuvad kodus olema. Kamandasime nad endile appi. Trepikoja uks oli vaja lahti hoida, madrats välja tõsta ja hoida, kaubik kinni panna. Kahekesi me poleks hakkama saanud. Igatahes võtsin mina madratsi eest otsast ja Gregor tagant ja hakkasime trepist üles minema. Peeter aitas tagant ja nii nad mind trepist üles lükkasid 🤣. Hea, et ma ninali ei käinud. Minu jaoks tundus kõige raskem trepi keerukoht. Üllatav oli see, et suhteliselt lihtsalt saime sealt läbi. Jäi veel trepi pealt vasakpööre meie koridori poole sooritada. Ka sellega saime hakkama 😁. Küll me oleme tublid. Eriti vedas sellega, et ühtegi naabrit ei olnud trepikojas. Tavaliselt on kõigil kuhugi vaja minna, kui midagi vead. Hommikul hakkasin voodiriideid vahetama. Mustad pani pesumasinasse, uusi ei jõudnud panna. Seega pidime ainult vana madratsi voodist välja võtma ja uue asemele panema. Puhas pesu ja oligi tehtud. Vot ei olnud 🤣. Vana madrats tuli välja viia. Vana madrats läks kilesse ja asusime teele. Uskumatu, aga alla viia oli veel lihtsam 😁. Peeter läks ees ja mina lohisesin madratsiga järgi. Ühesõnaga kõik oli palju lihtsam, kui ma arvasin.

Uus madrats vajab harjumist. Vanal oli meie järgi ära vajunud 🤣. Uus selle eest on kõrgem (vist 6cm), tugev ilma lohkude ja muhkudeta. Magada on päris hea, kondid valutavad vähem. Seega tasus ost ära ja loodetavasti kestab pikalt.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.