Bussiga sõitmas.

Ma olen siin juba päris mitu aastat elanud. Selle ajajooksul olen täpselt 1 kord bussiga sõitnud. See oli aastaid tagasi, kui lastele Eestisse järgi läksin. Kuidagi oli vaja lennujaama saada ja kõige mõistlikum oli bussiga sinna sõita. 

Ühel hommikul läksime Peetriga linna. Tal oli hambaarst ja mul mõned tunnid hiljem arstiaeg. Kuna tegemist oli tööpäevaga, siis Peeter mind ootama ei jäänud. Ma nimelt leidsin, et võin ühistranspordiga koju minna. Rongiga olen mõned korrad sõitnud ja sellega saan hakkama. Otseloomulikult sellel ajal, kui vaja rongi ei läinud. Liiga kaua ma oodata ka ei viitsinud ja nii ma bussi kasuks otsustasin. Vaatasin enne järgi bussi ajad ja need sobisid.

Kuna ma olen korra bussiga sõitnud, siis teadsin, kus bussijaam asub. Täiesti tore teadmine 🤣. See on, kui alati sõidad autoga, siis ei tea muid asju. Igaks juhuks küsisin Marleni käest üle. Tema ütles, et bussi peale saab ka rongijaama juurest. Ja bussipileteid saab osta bussist ja bussijaamast peaks ka saama. Jõudsin mina bussijaama ja püüdsin arusaada, kuhu ma minema pean. Tegin tiiru ja lugesin bussiakendel olevaid silte. Üks tundus „õige“ olema. Kõikide peatuste nimesid kirjas ei olnud. Olid nö suuremad kohad. Seejärel mõtlesin pileti osta ja läksin kassat otsima. Tegin tiiru tervele bussijaamale ja sellist kohta ei leidnud. Uskumatu. Lõpuks oli aeg nii kaugel, et hakati bussi peale minema. Mina jäin viimaseks, kuhu ma ikka kiirustan. Kõige pealt küsisin, kas see on üldse õige buss. Tuli välja, et ongi. Pool võiti. Küsiti, kas maksan kaardiga või sularahas. Kuna ma ei sõida ühistranspordiga, siis mul puudub vastav kaart. Osta ei ole mõtet, kuna ma ei plaani igapäev ühistransporti kasutama hakata. Maksin sularahas, piletihind 2.45€. Andsin 4€ ja bussijuht andis 2.55€ tagasi. Vaatasin raha ja tema ütles, et ta kohe otsib 1€ juurde. Mina vastasin talle, et ta andis mulle rohkem tagasi ja andsin 1€ tagasi. Lõpuks istusin ja buss hakkas sõitma. Mõtlesin, et vaatan kus ta rongijaama juures peatub. Tuli välja, et see buss ei lähegi rongijaama juurde. Uh vedas mul. Järgmisena ei teadnud ma, millisest uksest ma väljuma pean 🤣. Kuskilt olen lugenud, et Hispaanias väljutakse keskmisest/tagumisest uksest. Marlen ütles, et saab ka esimesest. Ma jäin bussi etteotsa istuma. Ahjah Marlen ütles veel, kus meie külas buss peatub 🤣. Peatuse juurde jõudes läksin esimese ukse juurde. Bussijuht ei öelnud midagi ja nii ma bussist välja saingi. Ühesõnaga sain hakkama. Kas ma seda kunagi kordan, ei tea. Kuid vahelduseks oli huvitav 😁.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.