Pank.

Taaskord ajab kohalik asjaajamine mind hulluks. 18 aprillil helistati mulle pangast ja öeldi, et pean minema oma andmeid uuendama. Kui ma seda ei tee, suletakse mu konto. Ja sellega on kiire. Kuna ma see päev olin Barcelonas, siis läksin järgmine päev.

Teenindaja ei saanud üldse aru, miks ma sinna läksin. Lõpuks võttis mu dokumendi ja vaatas arvutist järgi. Oh seda imet ja oligi vaja uuendada. Uuendused ei ole tingitud pangast, vaid Euroopa Liidust. Ma olen enne ka seda teinud. Tehti paberid valmis ja pidid tahvelarvutis allkirja andma. Allkiri antud, hetk hiljem ilmnes, et see ei sobi. Allkiri peab samasugune olema, kui esitatud dokumendis. Ma ei oska ühtemoodi kirjutada. Lõpuks sain enam vähem samasuguse. Võtsin dokumendi kõrvale ja selle järgi kirjutasin. Lisaks sain veel mitu allkirja anda.

Mõned päevad hiljem saadeti sõnum/ e-maili (ma ei mäleta kumb), et saada hinnang nende tööle. Ma panin kirja täpselt nii nagu arvasin st suhteliselt negatiivse. Ei läinud kaua mööda, kui nad jälle helistasid. Kuna ma sõitsin autoga vastas Marlen. Helistati, et küsida minu antud hinnangu kohta. Krt!!! Pole nende asi hakata seda küsima. Igatahes said nad vastuse, et ma ei saa hetkel rääkida. Peale seda hakkasid nad mitu korda päevas helistama. Ma ei vastanud kõnedele, kuna ei soovinud rohkem kommentaare anda.

Nüüd sain ma pangast e-maili, et ma pean minema oma andmeid uuendama. Mis mõttes nagu? Eelmisest korrast on möödas 22 päeva. Kas ma peangi iga kuu hakkama seal käima. Ausalt öeldes pole mul sõnu. Netipangas ei leidnud ma kohta, kus seda teha saab. Seega tuleb jälle panka minna.

Leppisin e-maili teel aja kokku. Ja kokkulepitud ajal olin pangas. Ilmselgelt oli seal järjekord ja, kedagi ei huvitanud minu aeg. Olgu öeldud, et ma ei kannata ootamist. Lõpuks jõudis minu aeg kätte ja sain teenindaja juurde. Tuli välja, et eelmine kord ei läinud mingi paberi allkiri läbi. Kas tegemist oli teenindaja poolse veaga või programmi veaga, ei teata. Teenindaja ei saanud aru, miks ma selle peale ärritunud olen. Ma eeldan, kui ma käin ja teen asjad ära, siis on kõik tehtud. Ja ma ei pea uuesti sama tegevust kordama. Andsin uuesti allkirja ja keeldusin vastamast küsimusele, miks ma pole nende teenindusega rahul. Ausõna, kui midagi ilusat öelda ei ole, on targem vait olla. Aastatega õpitud tarkus! Küsisin kas seekord on kõik õigesti ja selle peale sain vastuse. Kõik paberid vaadatakse üle ja loodetavasti on kõik korras. Kuid ei saa välistada, et pean uuesti tagasi minema. Juhul, kui midagi jälle ei õnnestunud. Lihtsam on otsida uus pank, kus töötavad inimesed, kes oskavad oma tööd ja programmid toimivad. Elame näeme, mis saab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.