Natuke siit ja sealt.

 Viimasest postitusest on päris palju aega mööda läinud. Aeg läheb liiga kiiresti. Ma lihtsalt ei saa aru kuhu kaovad päevad, nädalad ja kuud. Mida päev edasi, seda kiiremalt aeg läheb. Talv sai läbi enne, kui aru sain. Kevad on käes ja kaugel need jõulud enam on. Peab kinkide peale mõtlema hakkama. Üldse ei taha mõelda, et peab midagi ostma. Ma ei saa aru, kas asi on minus või kõik ongi kalliks läinud. Kusjuures palk ei ole kõige selle juure tõusnud. Vähemalt miski, mis stabiilne püsib....kahjuks.

Tavaliselt me laupäeva õhtul poes ei käi. Kuid mõned nädalad tagasi sattusime juhuslikult tund enne sulgemist poodi. Üldiselt on laupäeva õhtu kõik otsas, meil on pühapäeval poed kinni. Pood oli rahvast täis ja suurem osa seisis lihavahes. Sinna tuli müüja suure käruga, mis oli allahinnatud tooteid täis. Vaatasin rahva hulka ja tundus, et sealt ei saa midagi. Kuid mul õnnestus päris palju erinevaid lihatooteid saada. Kõlblik kuni/parim enne oli kõikidel toodetel 5-6päeva pärast. Hind oli 30% odavam. Igatahes soodushinnaga tooted kadusid kiiresti riiulist. Allahinnatud on ka kala ja osad puu ja juurviljad. Järgmisel laupäeval läksime uuesti samal ajal poodi. Uskumatu, aga ka seekord olid tooted allahinnatud ja rahvast palju. Esimene kord sain 5€ soodsamalt, teine kord 8€. Pole küll suured summad, aga abiks ikka. Allahindlused näitavad seda, et poed saavad kaupa normaalse hinnaga müüa. Kuid millegipärast ei taha. Ma olen suhteliselt kindel, et kahjumisse nad ei jää sellega.

Kohtasin üks päev ühte tuttavat ja nagu ikka tuli jutt lastest. Tal on väiksemad lapsed, kui mul. Uuris, kuidas me Marleniga hakkama saame. Pidas silmas, kuidas on tema väljas käimised korraldatud. Meil on selle kohapealt kord majas. Marleni sõbrad elavad kõrval linnas, st 10 km kaugusel. Seal saab ta käia ainult nädalavahetustel. Suvel tuli ta kella 22.00 koju ja praegu 20.30 rongiga. Tuttaval vajus selle peale suu lahti, et mis mõttes nagu. Ja täpselt nii on, eu mingit öösiti väljas olemist. Öösel saab ta väljas olla juhul, kui meie külas on üritused. Ja, siis tuleb kella 03.00 koju. Mõned korrad on ta küsinud, et kas võib ööseks sõprade juurde jääda. Kuid me pole lubanud. Minu arvates on meil suhteliselt normaalsed kellaajad pandud. Tuttav ütles selle peale, et teistel hakkavad lapsed alles välja minema sellisel ajal. Las nad lähevad, igas peres oma kord. Esiteks ei viitsi ma öösel muretseda, kus mu laps on. Teiseks keset ööd talle järgi sõita ma ka ei viitsi. Lisaks on tal sõbrad, kes samuti lähevad normaalsel ajal koju. Gregoriga on meil teised kellaajad, kuna tema sõbrad elavad siinsamas. Nemad on kuskil küla peal ja seega ei sõltu ta ühistranspordist. Gregor võib nädalavahetusel kella 00.00 väljas olla. Kui on mingi üritus, siis 03.00. Ürituste ajal on nad õega koos. Saavad täisealiseks, siis olgu väljas kaua tahavad.

Ilmad on ilusad ja oleme mõned korrad mereääres käinud. Rahvast on täitsa palju. Oleks minu teha, siis ma veedaks kõik päevad mereääre. Temperatuurid on kuskil 25°c juures, seega mõnusad rannailmad. Vesi on külm, ma viimane kord panin varbad vette. Nii pea ma seda uuesti ei tee. Marlen käis ujumas, algul oli vesi külm olnud, pärast talutav. Nojah laste jaoks on vesi alati soe.

Vot selline igav elu.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.