Küpsetuspäev.

 Ma olen korduvalt öelnud, et süüa mulle teha ei meeldi. Selles osas ei ole midagi muutunud. Positiivne on see, et lapsed on suuremaks saanud ja vahel teevad nemad süüa. Lõppude lõpuks peavad nad ju harjutama hakkama. Siiani on kõik nende tehtud toidu süüa kõlvanud. Gregor on see, kes vaatab sotsiaalmeedias toiduvideosid ja, siis tahab neid proovida. Vahel ta leiab muidugi, et mina võiks seda teha 😆. Ma pigem aitan, kui vaja. Oskused tulevad läbi kogemuste ja neil rohkem kogemusi vaja, kui mul. Varsti hakkab koolivaheaeg ja eks ma suunan neid, siis rohkem süüa tegema.

Laupäev on küpsetamisepäev ja see mulle meeldib. Aju räägib terve nädala k.a laupäeva hommikul kätele, et me ei hakka küpsetama. Käed teevad seda mida nemad tahavad, ei kuula aju. Ja nii iga nädal.

Eile õhtul mõtlesin, mida ma täna küpsetan. Ühetegi head ideed ei tulnud. Tavaliselt teen pizzat või soolaseid pirukaid nt. Lihapirukaid. Magusaks kaneelirulle, kreemisaiu jne. Seekord tekkis mõte, et teeks vahvleid. Pole neid ammu teinud. Soolaseks pizza, põhjaks itaalaste tainas.

Gregor tõusis üles ja läks kööki. Kohe tuli ta sealt tagasi ja vaatas mulle imestunud silmadega otsa. „Kas me täna küpsetama ei hakka?“ Oli tema küsimus. Tavalisel laupäeva hommikul on pärmitainas kerkimas, täna ei midagi. Rääkisin talle, mida täna teeme ja see sobis talle. Gregor tegin pizza taina valmis.

Koostisosad:

2 Kl jahu

Oliiviõli natuke

0,5 klaasi vett

Koostisosad segada ja vormida tainas, vajadusel lisada vett. Kiire ja lihtne. Edasi rullis Gregor taina pannile ja lisas täidise.

Täidis:

Haklliha

Sibul

Küüslauk

Kalkunivorst

Suitsupeekon

Tomatipasta

Oregano

Hakklihamaitseaine

Tomat

Mozzarella

Hakkliha, sibula, küüslaugu praadisime, ülejäänud koostisosad viilutasime. Põhja peale läks tomatipasta koos oreganoga. Seejärel hakkliha, kalkunivorst, suitsupeekon, tomatid. Juust läks peale, kui pizza oli peaaegu valmis. Välja võttes raputasime oreganot peale.



Vahvlid

Koostisosad:

100 g sulatatud võid

2 muna

100 g suhkrut

1 tl vanillisuhkrut

5 dl piima

250-300 g nisujahu

1 tl soodat

Või, suhkru vahustasin, lisasin munad. Seejärel piim ja jahu, viimasena sooda. Küpsetasin, kui olid pruunid. Jäid krõbedad.



Järgmiseks korraks peaks midagi uut ja huvitavat välja mõtlema. Võib olla peaks kokaraamatus midagi vaatama. Vaatame, mis saab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.