Lõunasöök.

Söögitegemine ei kuulu teatavasti minu lemmik tegevuste hulka. Kuid ma olen sunnitud seda iga päev tegema. Täna hommikul võtsin kanafilee sulamata, mida sellest teha. Mõtlesin, et vaatan facebookis mõne video. No neid tegelikult sai neid päris palju vaadatud. Huvitav oli see, et päris palju oli kanafileest. Ja see mulle sobis, kuna leidsin ühe, mida otsustasin proovida.

Kanafilee

Sibul

Küüslauk

Porgand

Paprika

Suvikõrvits

Herned

Lillkapsas

Riivitud juust

Maitsestamata jogurt

Majonees

Maitseained, Santa Maria apelsini pipar. Minu uus lemmik maitseaine.


Tomat

Kõik kogused võtsin nagu mul oli. Tükeldasin kõik koostisosad, lisasin jogurti-majoneesi-maitseained, riivjuustu. Segasin kõik läbi ja panin ahjuvormi. Kõige peale lõikasin tomativiilud, foolium peale ja ahju. Küpsetasin 200°c juures ca 1 h, eemaldasin foolium ja panin peale riivjuustu. Ahjus oli, kuni juust oli sulanud ja pruunistunud.

Kõrvale tegin värskekurgi, till, maitsestamata jogurt, sool.

Maitses hästi, kiire ja lihtne valmistada. Sisse võib panna erinevaid juurvilju. Samas võib proovida ka lihaga teha.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.