Koolivaheaeg.

Lisaks suvevaheajale on Hispaanias vaheaeg jõulude ja lihavõtte aeg. Vaesed lapsed saavad nii vähe puhata 🤣. Koolil on 3 vaba päeva õppeaasta jooksul lisaks. Samuti on vabad päevad pühad nii, et pole kõige hullem.

Kui lapsed väiksed olid mõtlesin igakord, et jälle see vaheaeg. Vaheaeg tähendab seda, et nad on kogu aeg kodus. Neile tuleb tegevust leida ja õues käia. Nüüd on see kõik minevik. Lapsed on suured ja ma hästi natuke ootan vaheaega 😁. Uskumatu, kui palju inimene muutub. Nüüd on hea, kui nad kodus on. Stressi vaesem ja rahuliku nädal on. Vahepeal läheb isegi meelest, et nad kodus on. Hommikul magavad nad pikalt ja pärast ärkamist teeme midagi koos. Koristame, teeme koos süüa. Üle pikaaja saime kogu perega koos lõunat süüa. Tavapäeval tulevad lapsed koolist, kui meil on söödud. Vahelduseks oli tore koos süüa ja üldse koos aega veeta.

Kuna lapsed on suured, siis käivad nad üksinda õues. Vahel on natuke kahju, et nad üksinda õues käivad. Enne olin sunnitud õue minema, nüüd mõni päev ma ei käigi õues. Viimasel ajal olen õhtuti jalutamas käinud. Nüüd vaheajal käis Marlen mõned korrad minuga. Tema sõitis rattaga ja mina kõndisin. Samal ajal oli meil aega lobisemiseks. Uskumatu, kui palju üks laps jõuab rääkida 😁. Mõni hetk ma tahtsin üksinda jalutada, et vaikust nautida. Kuid tähtis on last/lapsi kuulata, kui nad tahavad rääkida. Lisaks on tore, kui laps tahab minuga välja kaasa tulla.

Nagu ikka saavad head asjad kiirelt otsa. Selleks korraks on vaheaeg läbi. Uh suvi ei ole kaugel ja, siis on nad 3 kuus kodus. Eks näis, mis siis saama hakkab.

PS! Ma olen seda teemat kirjutanud üle nädala. Öelda oleks nii mõndagi, aga kirja ei saa midagi pandud. Järelikult on aeg see teema lõpetada. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.