Prillipoes.

Mõned nädalad tagasi käisin silmaarsti juures ja mulle kirjutati prillid. Nädalad on mööda läinud ja prillid on siiani ostmata. Ei ole tahtmist olnud prillipoodi minna. Jälle üks suur väljaminek. Viimasel ajal on kõik nii kalliks läinud, et ei taha kuhugi minna. Isegi kodus olla on kallis, eriti vaadates elektriarvet. Ma küll püüan võimalikult palju kokku hoida, aga ikka miski takistab seda. Mind ajab see pidev kokkuhoid varsti hulluks. 

Igatahes lõpuks läksime Marleni ja Peetriga prille valima. Oleks ma teadnud, et see nii keeruline on poleks läinudki. Ma ei osanud isegi öelda, milliseid raame ma tahan. Millise kujuga, millisest materjalist. Mul on lihtsalt vaja prille, mis enam vähem sobiks ja kõik. Marlen on aastaid prille kandnud ja võttis nö juhtumise enda peale 😄. Vahel on lastest kasu ka. Proovisin erinevaid ja minu meelest ei sobinud ükski. Kohati oli selline tunne, et appi mis ma endale ette panin. Minu abilised ei teinud olukorda kergemaks 😀. Lõpuks jäi valik 2 paari vahel, mõlemad sobisid ja olid mugavad. Valisin ära ja teenindaja hakkas vormistama. Seejärel küsis ta, kas olen kindel. Loomulikult olen...või, siis ei ole 🤣. Teenindaja ütles, et ta toob veel mõned raamid proovimiseks. Selles prillipoes on raamid sahtlites ja teenindaja ise toob. Mulle see variant ei meeldi, kuna tahaks ise vaadata ja uurida. Tõenäoliselt jäävad palju sobivad raamid tänu sellele nägemata. Antud poes on head hinnad ja seega tuleb leppida selle, mida pakutakse. Uus valik raame toodi, aga mulle need ei meeldinud. Jäin enda valikule kindlas.  Kokku läksid prillid maksma 136.17. See on koos soodustusega, mis on 50%, seega pole kõige hullem. Kuskil 10 päeva läheb aega ja, siis saan prillid kätte. Saan lõpuks intelligentseks ja hakkan hästi nägema.

Prillipoes käisime laupäeva õhtul ja järgmine „tore sündmus“ leidis aset esmaspäeval. Peeter tuli lõunaajal koju ja ütles, et tal läksid tööjuures prillid katki. Appi!!! Tööl olevad prillid on mõned korrad juba katki läinud, kuid siiani on õnnestunud nad korda teha. Seekord vist enam ei saa. Seega tuli uuesti prillipoodi minna. Ja jälle täiesti ootamatu väljaminek. Kuid Peeter vajab tööl prille, seega pole valikut. Raamide valik läks kiiresti. Peetril olid prillid kaasas ja ta näitas, et tahab samasuguseid raame. Lõpliku valiku tegi ta 2 raami vahel valides. Ta ise tahtis odavamad võtta, mina soovitasin kallimaid. Põhjus oli see, et ta saab kodus olevad tööle viia. Need on mitu aastat vanad ja kodus võivad korralikud olla. Nii ta lõpuks kallimad võttis, need maksid 131.22, samuti oli 50% soodustust+ sellel esmaspäeval oli lisaks 10% soodustust. Seega väga hea hind. Kätte saab umbes samal ajal, kui mina.

Kokkuvõttes oleme see kuu liiga palju raha prillipoodi jätnud. Ja seega on eelarves korralik auk sees. Järelikult tuleb see kuu ülejäänud aeg tagasihoidlikult elada. Mis teha, rasked ajad. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.