Pirukas.

 Ma olen koguaeg öelnud, et mulle ei meeldi süüa teha. Ja siiani ei ole midagi muutunud. Hoopis huvitavam on see, et laupäeva hommikuti meeldib mulle küpsetada. Kõlab täiesti ebaloogiliselt, kuid nii on. Mõtlesin mida täna teha võiks. 

Ma leidsin ammu ühe retsepti ja mõtlesin lõpuks järgi proovida.

Koostisosad:

1 klaasi jahu

1 klaasi keefirit

2 muna

0.5 tl soola

1 tl soodat

Täidis:

300 g hakkliha

2-3 sibulat, lõika kuubikuteks

Sool, pipar — maitse järgi

2-3 tomatit

Sõltuvalt suurusest hapukurki

Riivitud juust, maitse järgi

Valmistamine:

1. Lisa keefirile soodat ja jäta 5 minutiks. Seejärel lisa ülejäänud koostisosasid ja sega hoolikalt.

2. Vala pool tainast võiga määritud ja jahuga üle puistatud küpsetusvormi.

3. Eelnevalt prae pannil sibulat, hakkliha ja lisa maitse järgi ka vürtse. Pane taigna esimesele kihile praetud täidise ja vala selle peale taigna teise poole. Pane siis eelkuumutatud ahju.

4. Küpseta 180C temperatuuril, umbes 40 minutit.

Kiire, lihtne ja maitsev. Täidisesse võib lisada seda, mis endale maitseb. 




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.