Karneval.


Jälle jõudis kätte karneval. Tagant järgi võin öelda, et mulle meeldis koroonaaeg. Teed olid „sõidumeistritest“ tühjad ja üritused ei toimunud. Nüüd on normaalsus tagasi ja seega ka karneval.

See omakorda eeldab täiesti mõttetut väljaminekut. Meie perest käib ainukesena karnevalil Gregor st kostüümiga. Me ülejäänud käime vaatamas, kui viitsime. Meie Marleniga oleme kostümeeritult ka käinud. Kuid see pole meie jaoks. Gregor see eest käib iga aasta. Kui lapsed väiksemad olid, siis vanemad valisid kostüümid. Whatsappi grupis käis koguaeg arutelu. Viimastel aastatel valivad lapsed ise ja vanematele jääb maksmise rõõm. Gregor näitas mulle erinevaid kostüüme, mida nende grupp vaatas. Ma hoidsin kahe käega peast kinni hindasid nähes. Nende valitute hind jäi vahemikku 40-60€. Täiesti ebanormaalne hind „riide“ eest, mida korra kantakse. 

Rohkem ma pilte ei näinud ja karnevalist midagi ei kuulnud. Igaks juhuks ise küsima ka ei hakanud 😁. Kuni üks päev tuli Gregor uuesti teemaga lagedale, karnevalini oli loetud päevad jäänud. Nimelt oli lõpuks kostüüm välja valitud. Lõpuks  otsustati minna teetööliste. Sinised teksad, valge t-särk, helkurvest ja kiiver. Mul hakkas seda kuuldes kohe kergem. Ei mingit mõttetut kostüümi ja raha raiskamist. Ainuke, mis puudus olid teksad. Ma pakkusin enda omasid. Uskumatu, aga need mahuvad Gregorile jalga. Muidu talle kõik sobis, aga sääred olid liiga kitsad. Ma lasin tal mitut paari proovida ja ühed talle isegi kõlbasid. Kuid otsustasime, et vaatame poest mida pakutakse. Ja nii me reedeõhtul poodi läksime. Valsime sobivad välja ja proovima. Valik polnud suurem asi, kitsad säärega olid kõik. Mitte ükski paar ei sobinud. Lõpuks jõudsime kallimasse poodi nö firmariided. Seal olid samuti esindatud kitsad sääred. Ma ei saa aru, kuidas normaalseid pükse meestele ei teha. Igatahes ühed teksad sobisid nagu valatult. Gregor ise oli väga rahul ja nii me need ostsime. Mul ei olnud plaanis eriti kalleid pükse osta. Kuid ma ei tahtnud tervet õhtut kulutada pükste otsingu peale. Püksid maksid 25.99 €. Vähemalt saime püksid ja neid saab edaspidi samuti kanda. Seega esimene karneval, kus ei ole mõttetu kostüüm. 

Gregor jäi karnevalil käiguga rahule. Meie ülejäänud olime nii laisad, et ei läinud isegi vaatama 😁. Järgmine aasta parandame ennast.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.