Ajuvabadus.

 Eelmise neljapäeva hommikul kell 08.15 helises minu telefon. Number oli mul salvestatud ja helistajaks märgitud perearst. Huvitav mida tema tahab ka veel nii vara? Viisakad inimesed ei helista sellisel kellaajal. Võtsin kõne vastu ja helistati hoopis kohalikust külavalitsusest (ma loodan, et nii öeldakse). Öeldi, et me peame minema oma sissekirjutust uuendama. Mingid aastad tagasi oli sama moodi. Ma ei saanud aru, miks on seda jälle vaja teha. Öeldi, et kord on selline. Võtke dokumendid kaasa ja tulge. Kusjuures ei öeldud, kui kaua selleks aega on. Seega ma ei pidanud vajalikuks kiirustada. Arvestades minu mälu probleeme, siis läks meelest 🤣. Teisipäeva õhtul sain sõnumiga kirja, katalaani keelse. Krt ma ei saa katalaani keeles spetsiifilistest sõnadest aru. No anti 10 päeva aega kohale tulla või lõpetatakse sissekirjutus. Täielik ajuvabadus. Kui ma ei ole ennast teise kohta sisse registreerinud, siis järelikult elan samas kohas. Katalaanid sellest loomulikult aru ei saa. Sellepärast on järjekordne nõmedus välja mõeldud. 

Täna on kolmapäev ja nii ma kohale minna otsustasin. Uskumatu järjekorda ei olnud. Andsin kohalikud dokumendid ja neist tehti jälle koopiad. Dokumendid ei ole muutunud ja seega on neil olemas. Seejärel öeldi, et Peeter peab ise kohale minema ja allkirja andma. Küsisin kas ma saaksin paberi koju võtta, et ta kirjutaks alla ja tooks tagasi. See näoilme millega mind vadati oli selline, nagu ma oleks koorma sitta maha visanud. Vot ei saa paberit koju. Püüdsin seletada, et Peeter ei ole nendel aegadel kodus, kui nemad töötavad. Kuid nad ei saanud/ ei tahtnud aru saada. Milleks sellist nõmedust üldse vaja? Tehakse dokumendi koopiad, prinditakse iga elaniku kohta paber. Totaalne paberi ja ressursside raiskamine.    


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.