Silmaarst.

Esimesed prillid sain ma kooliajal. Ma täpselt ei mäleta, aga kuskil 7ndas või 8ndas klassis. Ma olin terve klassi peale ainuke, kes kandis prille. Seega said minu prillid hetkega populaarseks. Klassis olin ma ainuke, kes prille ei kandnud 😆. Minu prillid olid alati teistel ees.

Peale seda läks aeg mööda ja ma ei kandnud pikalt prille. Kui ma esimesse kohta tööle läksin käisin silmaarsti juures. Töötasin igapäevaselt arvutiga ja nii mulle prillid kirjutati. Tollel hetkel nö väiksed +0.5. Käisin prillipoes ja sain igavesti uhked prillid. Mäletan, et need läksid mulle päris palju maksma. Kui ma ei eksi, siis kuskil 1700 eeki, aasta oli 1998. Neid prille ma kandsin ja nad on mul siiani alles.

Üldiselt olen ma kehv arsti juures käia ja nii ma aastaid silmaarsti ei külastanud. Enda arust nägin piisavalt ja prille ei vajanud. Viimane kord kontrolliti silmi 2019.a. lõpus, kui käisin perearsti juures tervisetõendit uuendamas. Seal öeldi, et jään nö piiri alla ja võiksin prillide peale mõelda. Tollel hetkel oli number +0.8. Ei midagi hullu, nö vanainimese lugemisprille pidin vajama. Sain tõendi kätte ja muu polnud enam oluline.

Viimastel kuudel olen täheldanud, et näen halvasti. Viimane kord perearsti juures käis ütlesin seda ja sain silmaarsti juurde aja. Huvitaval kombel sain aja juba selleks aastaks. Üldiselt siin saab silmaarsti juurde kiiresti. Mina pidin kaks nädalat ootama.

Lõpuks oli õige päev käes ja nii ma arsti juurde läksin. Arsti ukse taga ei olnud inimesi. Tavaliselt on seal pikk järjekord (ma olen lastega sama arsti juures käinud). Minu viimastel arstivisiitidel sain ukse taga oodata. Seekord kutsuti sisse täpselt õigel ajal. Uskumatu, positiivne algus. Mind suunati tooli istuma ja küsiti, mis mureks. Ma kõiki muresid ei hakanud ette lugema 😁ütlesin, et ei näe kaugele. Seejärel tuli üks silm kinni katta ja tähti öelda. Alguses nägin normaalselt, aga lõpuks olid väiksed ja vajusid nö laiali. Mulle pandi prillid pähe ja hakati sobivat suurust proovima. Lõpuks nägin väikseid tähti ja seega oli proov lõppenud. Arst klõbistas arvutis ja ütles, et mul on prille vaja. Ausalt öeldes ei tulnud see üllatusena. Üllatas hoopis see, et mul on vaja -0.75 prille. Seega on mõne aastaga suur muudatus toimunud. Mulle tundub, et tänu rohtudele, mida ma võtan on asi eriti kiiresti halvenenud. Teine variant, et ma hakkan vanaks jääma ei ole lihtsalt võimalik 🤣. Igatahes pean ma minema prille ostma, millal ma seda teen ma veel ei tea. Ma kodustele juba ütlesin, et ma hakkan ka intelligentseks 😁. Ainuke, kes meil prille ei vaja on Gregor. Seega edaspidi oleme perekond intelligentsed.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.