Poisid!

Meie majas valitseb võrdsus, mis puudutab erinevaid sugupooli. Kuid kohati ajavad poisid mind täiega hulluks. Mulle tundub, et meie tüdrukud mõtleme ja käitume hoopis teisiti. 

Kogu lugu sai alguse sellest, et Gregoril on jälle uusi tosse vaja. Alles see oli, sügisel millalgi, kui ostsime. Ühed on täiesti normaalsed ja nendega ta käib. Teised olid poes proovides samuti, kuid neid ei saa kanda. Gregoril on kõrge jalg ja teised pigistavad. Mõned korrad on ta neid ka kandnud. Paraku ei ole lootuski, et nad venivad. Seega seisavad meil mõned korrad kasutatud tossud. Kahjuks suuruse poolest nad teistele ei sobi. Poodi tagasi enam viia ei saa. Nii ma nad müüki panin, siiani on müümata.

 Küsisin lastelt, mis nad jõuludeks tahavad. Gregor teatas, et talle sobivad tossud. Ühesõnaga kiire ja probleemide vaba ost.

Detsembris on pühapäeviti poed lahti ja nii me linna läksime. Suhteliselt kõrvuti asuvad spordipoed. Täpselt need, mida meil vaja. Alustasime väiksemast. Valikut oli, aga midagi mis silma jääks ei olnud. Läksime suurde spordipoodi, kus ma hiljaaegu nägin sobivaid ja soodushinnaga. Sinna riiuli juurde ma kõigepealt sammud seadsin. Valik oli jätkuvalt ja  hinnad soodsad. Siinkohal ilmnes üks viga, mille peale ma ei tulnud eelnevalt. Nimelt olid seal ainult väiksed numbrid. Mitte ühtegi mudelit ei olnud sobivas suuruses. Täielik pettumus. Kuid pood on suur ja valikut piisavalt või kas ikka on? Vaatasime ise ja lasime Gregoril vaadata. Suurimaks probleemiks osutus sobiva numbri puudumine. Gregori jalg on see aasta päris palju kasvanud. Ja ta suuruseks on 42, mis on meeste numbrite seas kõige populaarsem. Kui palju ta jalg veel kasvab, me ei tea. 

Igatahes hakkas Gregor kõik võimalikke õiges suuruses tosse proovima. Ja, siis hakkas pihta. 

1. Pigistavad

2. Ebamugavad

3. Talla all midagi häirib

4. Ei meeldi

5. Vale värv

6. Tegumood on vale

Täpselt selliseid „seletusi“ olen ma varem ka kuulnud. Kuid tavaliselt tulevad need Peetri suust. Temale jalanõude ostmine on tõeline peavalu. Vahel läheb hästi ja ta leiab sobivad 🤣.  

Gregor muudkui proovis ja kommenteeris vigu. Mina tõotasin endale, et edaspidi ma poistele jalanõusid ostma ei lähe. Kui neil on midagi vaja lähevad kahekesi poodi. Lõppude lõpuks on neil aeg iseseisvaks saada 🤣.  

Lõpuks ei olnud enam midagi proovida ja nii me järgmisse poodi läksime. Seal hakkas kõik otsast peale. Lõpuks otsisin mina sobivaid ja Gregor proovis. Samal ajal välistas osad. Nii jäid lõpuks 2 paati valikusse. Ma läksin korraks eemale ja tagasi tulles olid mõlemad paarid kadunud. Et nagu mis mõttes? Tuli välja, et Gregor polnud kindel kummad need paremad on. Ja nii nad otsustasid mõlemad tagasi panna. Appiiiii!!! Jäta veel nad hetkeks omapead. 

Ei olnud hullu 2 poodi oli veel ootamas. Kas nendes käigud osutusid targemateks? Ei osutunud. Seega ei ostnud me mitte, kui midagi. Mina kaotasin kõvasti närvirakke ja sain korraliku peavalu. Gregoril soovitasin jõulukingisoov ümber mõelda. Tema ei olnud sellega nõus. Eks näis, kuidas see lugu lõppeb.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.