Küsimused-vastused.

 Ma leidsin küsimused ja proovisin neile vastata.


1. Mida sa tegid aastal 2022, mida sa polnud varem teinud? Ei meenu, et oleks midagi totaalset uut teinud.

2. Kas sa pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusi lubadusi? Ma ei andnud lubadusi. Mul olid lootused- ootused, mis ei täitnud. Võib olla annan uueks aastaks mõne lubaduse. Eks näis.

3. Kas keegi su lähedastest sünnitas? Ei.

4. Kas keegi su lähedastest suri? Ptüi, ptüi, ptüi õnneks mitte.

5. Mida sa sooviksid omada aastal 2023, mis puudus aastal 2022? Soovid on paraku samad, mis aasta tagasi. Töö, oma kodu.

6. Mis riike külastasid? Andorras käisime.

7. Mis kuupäev aastast 2022 jääb igaveseks su mällu? Miks? Ma ei tea tihti peale, mis kuupäev on. Seega on mul heameel, kui üldse kuupäeva tean.

8. Mis on selle aasta suurim kordaminek? Me oleme terved ja see on minu jaoks suurim kordaminek.

9. Mis oli su suurim läbi kukkumine? Töö puudumine, kolimine.

10. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse? Ma olen kevadest saadik vaevelnud peavalude ja pearingluse käes. Siiani pole kindlaks tehtud, mis mul viga on.

11. Möödunud aasta parim ost? Auto sai ostetud. Lisaks ostsime uue teleka, mis oli minu pikaajaline soov.

12. Kelle käitumine teenib sult aplausi? Minu pere, kuna nad suudavad mind taluda ja minuga koos olla 😆.

13. Kelle käitumine ajab südame pahaks? Venemaa 🤬😡.

14. Kuhu läks enamik su raha? Maksud, toit.

15. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas? Rannikule mereäärde minek.

16. Mis lugu jääb alatiseks aastat 2022 meenutama? Sõda Ukrainas 😭.

17. Võrreldes eelmise aastaga, oled sa: õnnelikum või kurvem? Nii ja naa. Ma ei oska sellele küsimusele vastata. Aasta on olnud raske. Kuid kõige tähtsam selle juures on pere. Me oleme kõik koos ja terved, mis on antud hetkel kõige tähtsam. Selle juures ei ole tähtis kas oleme õnnelikud või mitte. Koos oleme me tugevad ja saame kõigega hakkama. Küll tulevad õnnelikumad ajad.

18. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud? Pingutanud, et oma lootuseid-ootuseid täita.

19. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud? Muretsenud.

20. Kas sa armusid aastal 2022?Loomulikult. Mul tore mees, kellesse tasub ikka uuesti ja uuesti armuda. 😍

21. Kui palju üheöösuhteid? Mitte ühtegi.

22. Mis oli su lemmiksari või telesaade? Armastuse ahelad.

23. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud? Viha on halb ja seda ei tasu endasse koguda. Seega ütlen vihkamise asemel ei meeldi,  ükski venelane.

24. Parim raamat, mida lugesid? Ma loen palju, milline neist nüüd parim oli. Ei osagi öelda.

25. Mis oli su suurim muusikaline avastus? Shakira -Te Felicito ja Monotonia.

26. Mida sa tahtsid ja said? Sellest nimekirjast ei saanud ma midagi.

27. Mis oli selle aasta parim film? Ei olegi sellist.

28. Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said? Tööl olin viimast päeva. Suhtlesin pere ja sõpradega. Ma sain nooreks, mitte vanaks.

29. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks? Töö ja oma kodu.

30. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili? Mugav.

31. Mis sind mõistuse juures hoidis? Mõistuse puudumine 😂.

32. Milline kuulsus sel aastal kõige rohkem sulle meeldis? Volodõmõr Zelenskõi, Ukraina president. Ta on terve sõja aja seisnud oma riigi ja rahva eest. Respekt.

33. Milline poliitiline küsimus sinus enim tundeid tekitas? Sõda, kuidas saab ühele riigile midagi sellist teha. Kuidas saab rahuajal rünnata, tappa, hävitada? Kuidas on inimeste sees selline julmus.

34. Keda igatsesid? Oma peret ja sõpru.

35. Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2022 õpetas. Pingutama peab rohkem.




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.