Port Aventura World 1.

Talvehooajal on avatud kella 10.00-18.00. Meie jõudsime natuke peale kella 10.00. Kõigepealt ei teadnud me, kuhu parkida ja kus kohas on sissepääs. Me teadsime, et alati pargivad autod teeääres, kuid olime näinud teist parklat veel. Ja sinna me lootsime parkida. Kohapeal ilmnes, et sealne parkla on tasuline. Terve päev maksab 12 €, natuke palju. Nii me teeäärde parkima läksime ja seejärel sissepääsu poole. Uskumatu, aga me teadsime, kus sissepääs on. Me oleme mõned aastad tagasi seal käinud. Tookord oli Kataloonia ralli ja seal oli hooldusala. Kus sai autosid vaadata ja erinevaid meeneid osta.

Igatahes lõpuks olime väravatest sees.  Enne vaadati kotti, et klaasist asju ei ole. Tegelikult ei öeldud, mida otsitakse ma uudishimust küsisin 🤣.

Peagi meenus mulle, et unustasin tabletti võtmast. Tablett ise jäi autosse. Ma kogu tee mõtlesin, et kohale jõudes võtan ühe tugevama valuvaigisti. Paraku vedas mälu alt. Tagasi auto juurde ei tahtnud kohe minna. Seega otsustasin vaadata, mis saab.

Ei läinudki palju mööda, kui olime esimese atraktsiooni juures. Võtsime järjekorda ja otsustasime proovida. Antud pargis võid piiramatult kõigi atraktsioonidega sõita. Lastega täiesti mugav. Kodus oli meil teemaks, kuhu paneme oma asjad, kui kõik koos sõidame. Nö vingemate peal kus on kiirused ja keerutamine on asi lihtsalt lahendatud. Atraktsiooni juures on kapp ja sinna saab kõik panna. Kapid on lahtised, kuid nende juurde järjekorras olijad ei pääse. St atraktsiooni peale minnes astud sellest üle ja teiselpool on kapp. Kui atraktsioon ära sõidab teisele poole  ei saa. Seega täiesti turvaline. Lisaks on pargi territooriumil mitmes kohas lukustatavad kapid. Ühesõnaga kõik on läbi mõeldud.

Lõpuks istusime esimese atraktsiooni peale. Ma pean kohe ära mainima, et õnneks ei teadnud, mis ees ootab. Õhtul koju jõudes ma vaatasin erinevaid videoid. Tänasin õnne, et ma neid enne ei vaadanud. Oleks ma seda enne teinud, oleks mõistus peas olnud....äkki 😁. 

Istusime kõrgetesse toolidesse ja meid pandi sinna kinni. Aeglaselt sõideti meid mõned meetrid ja jäime telekat vaatama. Film lõppes ja seejärel läks atraktsioon täiel kiirusel liikvel. Tunne oli hullem, kui lennuki kiirendusel. Ma panin igaks juhuks silmad kinni. Ühe korra kogu sõidu jooksul tegin lahti 🤣. Aktraktsioon oli 850 m pikk ja see läbiti 130 km/h, kiire sõit. Vahepeal keerutati meid nii, et pead olid allapoole. Ühele küljele kaldu ja seejärel teisele. Kõige meeldivam oli see, kui seisma jäime 🤣. Ei ole sellised atraktsioonid minu jaoks. Lapsed oli väga rahul ja neile meeldis. Peeter ütles, et tema pani silmad kinni, kui pea alla keerati. Maapind oli liiga lähedal olnud😁.

Jalutasime mööda parki edasi. Park ise on suur, Euroopa 3-s suuruse poolest. Seal on palju erinevaid taimi ja vett. Mulle meeldis, et polnud asfaltplats koos atraktsioonidega. Lisaks oli palju halloweeni teematikat.

Järgmisena jäi silma laev, mis kiikus. Mul tekkis plaan sinna minna, nö vana inimesele sobiv 😁. Meie Marleniga olime ainukesed julged, kes sinna läksid. Oleks teadnud poleks üldse läinud. Algul oli väike hooga, üles – alla. Peagi oli hoog suur ja puuladvad tulid muudkui lähemale. Alla kukkumine oli kõrge 😆. Kõhus käis igakord jõnks läbi.  

Peagi jõudsime ameerikamägede juurde ja võtsime järjekorda. Mina ütlesin kohe, et mina sinna ei lähe. Tegemist oli sellise variandiga, mis teeb 8 pööret pea alla. Mulle sellised asjad lihtsalt ei meeldi. Lapsed pidid minema ja isa kaasa võtma. Algul arvas Peeter, et tühi asi, teeb ära. Kuid vaadates seda keerutamist hakkas kahtlema. Lõpuks ta loobus sinna peale minemisest. Peeter arvas, et selle keerutamise peale hakkab tal halb ja pärast on terve päev rikutud.  Enne, kui järjekord lasteni jõudis „ juhtus“ eelneval sõitjal midagi st kellegil hakkas halb. Koristamise peale läks päris palju aega. Kõik ootasid ja keegi ei nurisenud. Lõpuks saadi puhataks, aga see rida, kus õnnetus juhtus jäeti tühjaks. Lõpuks said lapsed peale ja nende sõit hakkas. Selle hetkel mõtlesin, et kuhu krt ma neil minna lubasin. Täiesti vastutustundetud lapsevanem olen.   Kogu sõit võttis aega tervelt 2 minutit, oli see alles pikk ootamine. Lapsed tuli rõõmsate nägudega maha ja ütlesid, et normaalne oli. Neil meeldis, kui teistkorda nad sinna ei läinud.

Jätkub.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.