EMO ja kastanid.

 Viimane kord, kui ma perearstiga rääkisin soovitas ta mul minna suuremas linnas asuvasse EMO’ sse. Seda juhul, kui ma ennast halvasti tunnen. Eelmine nädalavahetus üks õhtu ma sinna läksin. Ootesaal oli rahvast täis ja leidsin, et nii halb mul ei ole, et seal mitmeid tunde oodata. Eile (pühapäev) oli mul jälle paha olla, kah mul nüüd uudis. Mõtlesin, et saagu, mis saab ja seadsime sammud Peetriga linna. Peeter läks autot parkima ja mina sisse. Registratuuris rääkisin, miks tulin. Vormistati paberi ja saadeti tiraaziukse taha ootama. Mõned minutid ootamist ja kutsuti sisse. Kiire ülevaade, miks tulin ja seejärel mõõdeti vererõhku. Vererõhk oli kõrgem, kui tavaliselt. Vähemalt on see nüüd fikseeritud. Küsiti kas tahan pikali olla või istuda. Valisin istumise, pikali olles jään veel viimaks magama 🤣. Selleks ajaks, kui ootesaali tagasi jõudsin, tuli Peeter. Ja nii me ootama hakkasime. Inimesi oli mõõdukalt ja vastuvõtud käisid kiirelt. Natuke ootamist ja mind kutsuti sisse. Kolmas kord sain rääkida, miks ma seal olen. Järgmine kord lindistan jutu kodus ja, siis endal lihtsam. Kogu jutu peale teates arst, et mulle tehakse valuvaigistavat süst, kuna ma olin enne võtnud tableti, siis muud ei saanud teha. Lisaks muutis arst ära ühe tableti ja ütles et seda pean ma võtma kui tunnen, et pea hakkab uuesti valutama ja oligi peale süsti tegemist kõik ja lubati koju. Kokku läks aega tund, seega täiesti kiire käik emosse.

Sügise üheks tunnuseks on see, et müüki tulevad kastanid. Kastanid on müügil poes lisaks ka tänavatel, kus meid müüakse küpsetatult. Kastaneid küpsetatakse grilli peal. Ja kõige maitsvamad on nad soojalt. Kastaneid Küpsetatakse koorega ja söömiseks tuleb pealt maha võtta. Kastanid maitsevad nagu kartulid. Me oleme siiani söönud neid niisama, kuid maitse ja maitse jaoks võiks panna sinna natuke juurde võid ja soola. Kuna me olime nagunii linnas siis mõtlesime et peaks minema kastaneid ostma. Linna nö pea kauba tänaval tavaliselt neid müüakse ja nii me läksimegi vaatama kas on. Leidsime ühe kastani müüa ja ostsime pakki kus sees oli nelikümmend kastanid mis maksis 10 euri. Osad kastanid sõime linnas ära, ei saa ju ometi häid sööke koju tuua siin on ju konkurent laste näol🤣. Gregorile oli muidugi hea meel, et me talle ka kastaneid tõime, sellepärast et tema sööb ka neid. Kokkuvõttes sai pakk tühjaks ja isu selleks korraks jälle täis söödud. Kastaneid võib muidugi küpsetada ka tavalises praeahjus neid ei pea tegema ainult grilli peal, kuid grilli peale jääb neile selline mõnus suitsumaitse juurde ja sellepärast me neid tavaliselt kodus praeahjus ei teegi. Meil on grill samuti olemas , aga me pole kunagi viitsinud seda tööle panna et hakata seal kastaneid küpsetama. Palju mugavam ja lihtsam on osta kuskilt valmis tehtud kastanid, kui hakata ise tegema.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.