Aasta tippsündmus!

 Selle aasta tippsündmus algas. Paljude naiste jaoks on see kõige hullem aeg. Keegi neid ei kuula ja kõike peab ise tegema. Meestest ei ole sellel ajal mingit kasu 😁.

Lõpuks ometi algas jalgpalli MM 😀. Ma olen seda nii kaua oodanud ja lõpuks on see käes. Kuu aega jalgpalli vaadata, just seda olen ma oodanud. Ma olen kodus pikalt rääkinud, et kuu aega on telekas minu päralt ja sealt vaatame jalgpalli. Ülejäänud sellest eriti vaimustatud ei ole. Kuid pole hullu elavad üle 🤣.

Kõige suurem probleem on hetkel selles, et ma ei näe Hispaania esimest mängu. Hispaania mängib sellel ajal, kui olen lastega linnas järele aitamise tunnis. Mu tore perekond leidis, et pole hullu. Ma võin minna mõnda baaris, kus mängu näidatakse ja probleem lahendatud 😁.

Hakkasin telekas mängude vaatamist programmeerima ja mind tabas ebameeldiv üllatus. Tavaliselt näidatakse mänge erinevatelt kanalitelt. Vaatasin, mis kanalil järgmise päeva mängud on. Ja, mis ma nägin? Mitte ühelgi kanalil ei ole mängu. Kuidas see võimalik on? Tuli välja, et kõik alagruppide mänge tava kanalil ei näidata. Ühesõnaga, kui tahad vaadata võta tasuline kanal. Mis mõttes nagu? Mul lihtsalt ei ole sõnu. Vaatasin, et Etv näitab ka mänge. Kas ma neid saan otse vaadata, selgub hiljem. Paraku ei saa otse vaadata, seega kolin baari kus saab vaadata.

Head jalgpalli vaatamist!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.