Kvaliteedikontroll.


Laupäev on küpsetamisepäev. Panin taina kerkima, tegin tavalise pärmitaina. Retsepti olen eelnevalt jaganud, seega ei hakka hetkel lisama. Täna on plaanis teha liha-, kartulipirukaid ja kreemisaiu. Lihapirukate täidis:

Hakkliha 500 gr

Sibul 1 tk

Küüslauk 5 küünt

Maitseained

Kreemisaiad:

Piim 100 ml

Vahukoor 200 ml

Suhkur 100 gr

Vaniljesuhkur 2 tl

Tärklis 2 spl

Munad 2 tk

Munad vahustada suhkrutega, lisada tärklis. Piim, vahukoor kuumutada keemiseni. Lisada munadele pidevalt segades. Seejärel kuumutada paksenemiseni.

Hakkasin mina kartulipirukate täidist tegema. Olgu öeldud, et pole neid enne teinud. Eilsest jäi kartuleid järgi ja mõtlesin, kuidas need ära kasutada. Vaatame kas sünnivad süüa 😁.

Kartulipirukate täidis:

Keedetud kartulid

Piim

Riivitud juust

Petersell

Kartulid purustada, lisada piim, juust ja petersell.

Gregor tuli kööki, mina olin seljaga tema poole. Tundsin, et ta teeb midagi, kuidagi vaikseks jäi. Vaatasin ja tema proovis keedukreemi. Järgmisena teatas ta, et proovib hakkliha. Ühesõnaga mul oli köögis kvaliteedikontroll 😂. Nii peabki ühes õiges köögis olema. Keegi, kes kiidab tehtud. Pirukate tegemise ajal käis Gregor uuesti kvaliteeti kontrollimas. Ise öeldes, et ta on kvaliteedikontroll.

Ahjust välja võttes teen ma pirukad märjaks ja seejärel panen rätiku peale. Pirukad jäävad alati pehmed ja saavad kiirelt otsa.

            Kartulipirukad
              Lihapirukad
          Kreemisaiad


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.