Крепостной.


Korduvalt olen lubanud, et ei tee enam sarjadele reklaami. Mitu korda ma seda lubadust olen murdnud, ei tea. Üldse on minu meelest viisakas teistega häid asju jagada.

Otsisin uut sarja mida vaadata ja nagu ikka tegin seda jupiter.err.ee lehelt. Ma ei saa aru, kuidas ilma antud leheta üldse oli võimalik elada. Seal on suur valik häid filme ja seriaale. Ma pole vist kunagi nii palju seriaale vaadanud, kui nüüd.

Uut seriaali otsides jäi mulle korduvalt üks seriaal silm. Peakirja järgi otsustades tundus tegemist olevat armastusseriaaliga. Mõtlesin, et seda ma küll vaadata ei viitsi. Eks ole neid Santa Barbaraid üks jagu nähtud. Kuid miski tõi mind ikka uuesti ja uuesti selle seriaali juurde. Mõtlesin, et hea küll ühe osa võib ju vaadata. Kui ei meeldi saab alati kinni panna. Peeter vaatas alguses imelikult, mis jama ma seekord valisin. Kuid mida minut edasi, seda rohkem süvenes ka tema. Seriaali pealkiri on eesti keelde tõlgitud“ Aheldatud armastus“. Originaalpealkiri on Крепостной ehk pärisori.

Sisu tutvustus: 19. sajandi lõpul aset leidva liigutava ja seikluste rohke armastusseriaali keskmes on kaunis ning siiras tütarlaps Kitty, keda mõisaproua Anna Chervinska (kehastab Eestist pärit näitlejanna Julia Aug) kasvatab pealtnäha nagu oma last. Ootamatult ristub kauni Kitty tee ühe kaugemal asuva mõisa perepoja Alekseiga. Noored armuvad sügavalt ja lootusetult. Kuid Aleksei ei tea, et tegelikult on Kitty õigusteta pärisori, keda Anna Chervinska on suurilmadaamiks kasvatanud vaid puhtalt enda lõbustamiseks. Ootamatult saabub sõjast tagasi hukkunuks peetud Chervinskite pärija, kuuma vereline Grigori ja on samuti lummatud naiseks sirgunud Kitty ilust. Kui mõisaproua Anna Chervinska äkitselt sureb, käivitub kirglik armastuskolmnurk, kus relvi ei valita ja mille ootamatud süžeekäigud hoiavad pinget sarja lõpuni.

Sündmused arenevad kiiresti, mõttetud venitamist ei ole. Kohati ajab vihale sündmuste käik. Eks näha ole, kuhu sündmused edasi viivad. Ja, mis sellest kõigest saab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.