Tervislik seisund 7.

 Aeg läheb liiga kiiresti. Märkamatult jõudis kätte aeg arsti juurde minna. Ei meeldi mulle arstide juures jätkuvalt käia. Ega sellest käimisest kasu ka ei ole, kui paremaks ei lähe. Kõlab uskumatult, aga midagi ei ole muutunud. Mu pea valutab jätkuvalt. On paremaid, on halvemaid päevi. Halbu päevi on paraku tunduvalt rohkem. Kui ma täiesti rahulikult olen ja millegi peale ei mõtle (loe: muretse), siis on enam vähem. Nii, kui miskit on hakkab tugevalt valutama. Paraku ei ole võimalik roosas mullis elada. Katsun kuidagi hakkama saada.

Täna käisin perearsti juures, üle mitme kuu käisin kohapeal. Nagu ikka arst uuris, kuidas läheb. Ütlesin nii nagu on. Lisasin juurde veel neuroloogi poolt kirjutatud rohu sümptomid. Milleks on tugev iiveldus, peavalu, pearinglus, südame pekslemine, väsimus, jõuetus. Arst ei saanud aru, miks eelmine arst midagi ei muutnud. Igatahes pean järgmise kuu võtma pool tabletti. Ja, siis vaatame kas midagi muutub. Samuti ütles arst, et ta laseb muuta neuroloogi aja varasemaks. Kas seda ka tehakse näitab aeg. Lisaks kõigele sain uue haiguslehe. Terve kuu saan veel kodus olla. Seda ei öeldud, millal ma terveks saan. Vaatame, mis järgmine kuu saab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.