Õhtusöök.

Ma olen korduvalt öelnud, et mulle ei meeldi süüa teha. Söögi tegemine on kohustus minu jaoks. Ma võin koristada, nõusid pesta, aga söögi tegemise jätaks vahele. Koguaeg teed ja ikka saab otsa. Mis kasu sellest tegemisest on?

Täna olen ma laisk. Üks päev Lidl’ is käies jäi silma heeringas. Olgu öeldud, et siin ei ole heeringat saada. Venepoodides on koguaeg müügil, aga ma pole meie omas ammu käinud. Lidl ja Aldi vahel müüvad. Kõik sõltub ka, millisest piirkonnast osta. Rannikul on valik erinev ja seal on lootust heeringat saada suurem. Seega, kui meil on heeringas müügil tuleb osta.

Täna ongi menüüs heeringas, sibul, kreeka jogurt (tavalist hapukoort siin pole, kuid antud jogurt on analoogne) ja keedukartul. Kiire, lihtne ja maitsev. Head isu!



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.