Lapsed ajavad hulluks.

Täna on reede ja lapsed on koolis. Neil on koolis 2 vahetundi, a 15 minutit.

Esimese vahetunni ajal sain Marlenilt sõnumi. Ma juba hommikul arvasin, et analoogne sõnum tuleb 😁, reede ju. Ühesõnaga küsis ta kas võib õhtul sõbranna sünnipäevale minna. See toimub kõrval linnas. Mulle ei meeldi üldse, et ta teises linnas käib. Ma ei tunne sealseid sõpru. Tegelikult ei teagi, kus või kellega ta on. Paari sõbrannat olen näinud ja need on normaalsed. Põhi probleemiks ongi see, et ma ei tea kus ja kellega ta on. Samuti ei tea ma millega nad seal tegelevad. Kuid meil on reeglid paika pandud ja vahel lubame tal seal käia. Seega vastasin talle võib olla 😁. Teise vahetunni ajal sain uue sõnumi, kas ta võib minna või mitte. Vastasin talle ja, samas tuletasin reegleid meelde. Talle sobis. Uh ei ole kerge, saaks ta juba 18.a. ja hakkaks ise enda eest vastutama.

Teleturus öeldaks selle kohapeal ja see ei ole veel kõik. Mul on teine laps ka ja see teine saatis teise vahetunni ajal sõnumi. Nii tore, kui lapsed kirjutavad 😍. Ainult küsida võiks, kuidas mul läheb või midagi sellist. Kuid Gregor küsis kas ta võib õhtul linna minna. Tema tahab teiselpool olevasse linna minna. Seal on pühad ja tahab sõbraga lõbustusparki minna. Temaga leppisime kokku, et räägime pärast. Talle sobis. Võib olla mõtleb ta õhtuks ringi. Kui mitte, siis vaatame mis ja kuidas.

Õhtupoole ilmnes, et Gregor ei lähe täna linna. Tuli välja, et sõber ei saa mingil põhjusel tulla. Nende käik on pühapäevani edasi lükatud. Kas, siis toimub midagi, seda näitab aeg.

Marlen läks peale lõunat Peetriga kaasa. Peeter töötab seal linnas, kuhu Marlen läks. Õhtul tulevad koos tagasi. Muidu saab rongiga ka sõita, aga milleks topelt maksta. Ja üldse ei pea liiga kaua linnas olema. Marlen ei ole veel nii vana, et võib piiramatult väljas olla. Jah ma tean, et olen vastik lapsevanem. Kuid mingid normid ja reeglid peavad olema. Muidu ei saa.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.