Torm.

Õhtul tõusis tuul, mida minut edasi seda tugevamaks läks. Telefonist vaatasin ilmateadet ja seal väideti, et tuule kiiruseks 12 km/h. Seda numbrit ma ei uskunud. Vahel puhub tuul vähem ja tuule kiiruseks näitab üle 20 km/h. Igatahes oli palju ta, siis tegelikult oli. Fakt on see, et ammu pole sellist tugevat tuult olnud. Tõstsin osad taimed rõdult tuppa. Kartsin, et tuul lõhub nad ära. Lisaks kõigele lõi väljas välku ja sadas vihma. Vihm sellel aastaajal ei ole tüüpiline. Jah vahel sajab, kuid loetud minutid. Seekord tuli natuke rohkem vihma. Samas on kõik nii kuiv ja veevarud on madalad. Vihma ongi hetkel vaja. Mingi aeg jäi torm järgi ja välku ei löönud enam.

Hommikul viisin taimekasti rõdule tagasi. Rõdule minnes tundus, et midagi on valesti. Kuna ma käin seal igapäev, siis on pilt mälus. Tollel hetkel ei saanud ma aru, mis on valesti. Hiljem läksin pesu kuivama panema ja alguses ei saanud ikka aru. Ja, siis taipasin. Mul on taimed pesunööri all ja sinna peale on päikesekatteks pandud lina. Päike paistab muidu peale ja taimed ei taha seda. Seega tekitan neile varju. Ja nüüd ilmnes, et lina, kaladega lina on läinud. Et nagu lendas minema? Vaatasin rõduääre vahele, et ehk on seal. Ei olnud. Alumiste naabrite terrassi peal ka silma ei jäänud. Kuidas on võimalik, et lina lendas minema. Ma küll kuskil jalutada ei tahaks, kui lina vastu lendab 🤣. Ma isegi ei kuulnud, millal ta minema lendas. Kusjuures olgu öeldud, et lina oli pesupulkadega kinnitatud. Ja poleks tohtinud lendu minna. Peeter ütles, et ma olen eriti tark. Miks ma lina koos taimedega tuppa ei toonud? Ma ju ei teadnud, et ta lendama plaanib minna. Hea on, et pesu ei kuivanud. Eks ma edaspidi korjan kõik ära, mis võib lendu tõusta.

Huvitav on see, et lina pole ainuke lendaja. See oli suhteliselt esimestel aastatel, kui siia kolisime. Ükskord oli samuti torm ja päris tugev. Järgmine päev avastasin, et mu sussid on kadunud. Sussid oli rõdule tõstetud, et nendega seal hea käia. Enne tormi olid alles, pärast mitte. Minema lendasid mõlemad sussid. Täiesti ebanormaalne. Selline asi lihtsalt ei ole võimalik. Vot on kaks korda järgi proovitud. Sussid läksid ja jäidki teele, rohkem ei ole ma neid näinud. Olin sunnitud hoopis uued sussid ostma. Lina õnneks ei pea uut ostma. Nii, et enne tormi tuleb kõik ära korjata või naeltega kinni lüüa.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.