Tervislik seisund 6.

Selleks korraks on arstide visiitidega ühelpool. Oli ka juba aeg. Ei meeldi mille jätkuvalt arstidega asju ajada, kuid alustan algusest.

Minu haigusleht oli lõppemas ja seega tuli perearstiga ühendust võtta. Kõige lihtsam on minna kohaliku nö haigekassa lehele. Seal on võimalus broneerida kas visiidiks või telefonikõneks aeg. Lühidalt tuleb kirjeldada, miks tahad arstiga suhelda. Saadad ära ja kuni 48h jooksul võtab arst ühendust. Lihtne. Ma valisin helistamis võimaluse, mida ma kohapeale ikka lähen. Pikka maa minna ka, ca 500 meetrit 🤣. Viimane kord, kui arstiga suhtlesin helistas ta ca 08.30. Seega lootsin ka seekord varajast kõnet. Ma ei olnud üldse kindel, mis edasi saab. Vahepeal tuli mu uuringu vastus ja see teatas, et kõik on korras. Ma ei oodanudki midagi muud. Igatahes ootasin terve päeva arsti kõnet. Mida ei tulnud, seda ei tulnud. Lõpuks ei pidanud mul närvid vastu ja helistasin ise. Otse arstiga ma rääkida ei saanud. Selle eest õde ütles, mis kellaks minu kõne on programmeeritud. Hea teada, võtsin rahulikumalt. Aeg jõudis kätte ja ei mingit kõnet. Mul olid närvid täiesti läbi. Peamiseks põhjuseks oli see, et eelmine päev oli mu haiguslehe viimane päev. St antud päeval ei olnud mul midagi. Ja ma ei tea, kuidas tööandja sellesse suhtub. Lastakse veel töölt lahti. Lõpuks 50 minutit hiljem tuli oodatud kõne. Minu enda perearst oli üldse puhkusel ja sain rääkida asendajaga. Ütlesin, kuidas ma ennast tunnen ja mis mind vaevab. Tema teatas selle peale, et haiguslehte peab pikendama. Kohe kergem hakkas. Lisaks ütles ta, et pean kohale tulema. Seda selleks, et ühed rohud tekitavad kõrval nähte. Ära neid niisama jätta ei lubatud. Mõtlesin, et panen endale aja kinni. Kuna haiguleht tuleb portaali „minu tervis“, siis nägin, et arst pani ise visiidiks aja kinni. Aeg on septembri keskel, haigusleht kehtib sama kaua. Uh sain veel 5 nädalaks haiguslehe. Ma tahaks hoopis peavalust lahti saada, kuid seda lootust ei paista kusagilt. Kogu selle ootamise peale sain korraliku peavalu. Lisaks kõigele ootas mind ees käik töö juurde. Vot see tundub ka kuidagi ebameeldiv. Mina vedelen kodus, kui teised rabavad. Õnneks ma ühtegi ülemust ei kohanud 🤣. Sekretärile andsin haiguslehe. Siin annab arst igakord uue haiguslehe nö pikenduse, mis tuleb 24 h jooksul tööandjale viia. Miks see nii on ma ei tea. Uurisin sekretärilt, kuidas tööga lood. Tuli välja, et midagi head ei ole. See aasta pidi vähe tööd olema. Seda oli parklast näha, et autosid on vähe. Seega mul vist veab, et haige olen. Muidu oleks oht, et vähese töökorral võidakse leping lõpetada. Eks näis, mis saab.

Lisaks ootas mind tööandja poolse kindlustuse arsti külastus. Sinna pean ma alati kohale minema, loomulikult asub see linnas. Lisaks kohas, kus pole parkimist. Jõudsin kohale ja sain natuke oodata. Edasi läks nagu ikka kiiresti. Arst küsis, kuidas läheb, vaatas uuringu vastuseid. Leidis, et kõik on hästi ja saab ühe põhjuse välistada. Nii tore. Täiesti mõttetu käik nagu alati. Kuid kuna ma käin tööl, siis on see kohustuslik. Uus visiit ootab ees septembri teisespooles.

Saaks kuidagi arsti juurde, kes viitsiks ravida ja leiaks põhjuse. Tundub, et sellega läheb määramatuaeg aega. Eks ma, siis istun kodus ja valutan edasi. See tuletabki meelde, et pean minema rohtu ostma. Kuna arst kirjutab rohud, siis saan need suhteliselt hea hinnaga. 2 karbi eest, millest jagub 15 päevaks, maksan kokku 1.28 €. Odavam on apteegis käia, kui poest süüa osta 🤣. Võtan rohtu ja vaatan, mis muutused järgmiseks kuuks on. Juhul, kui midagi muutub.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.