Ryanair 2.

 Viimase aja suurim peavalu tekitaja on Ryanair. Tegemist on ainukese lennufirmaga, mis lendab otse meile. Mul endal poleks vahet, kui peaks ümber istuma. Marleni jaoks on parem otse lend. Ma ei mäleta, kas on ütlesin, aga Marlen läks Eestisse üheotsapiletiga. Seega tagasitulek on täiesti lahtine. Mul mingi idee oli, millal ta võiks tulla nö hiljemalt. Kuid Ryanair minu plaane ei toeta. Hinnad on sellised, et hoia kahekäega peast kinni ja karju appi.

Ma olen mitu nädalat hindasid jälginud. Kusjuures ma ei pane kunagi otsingusse seda kuupäeva, mis mind huvitab. Ja alati kustutan telefoni ajaloo, enne nende lehe külastamist.

Nii ma, siis igapäevaselt jälgisin ja nägin, et hinnad ainult tõusevad. Maksimumhind mida küsiti oli 401.99. Seda on ikka liiga palju. Kuna midagi positiivset ei olnud, siis hakkasin ümber istumistega lende vaatama. Ma ei tahtnud pileti ostmist viimasele minutile jätta. Ja üldse tahtsin normaalse hinnaga osta. Seda ei ole ju palju palutud. Ümber istumisega on erinevaid variante. Kuid need eeldavad kuskil x riigi lennujaamas ümber istumist. Ma eeldan, et Marlen saaks sellega hakkama. Kuid võimaluse korral väldiksin seda võimalust.

 Minu meelest Eestisse minekuks ostsime pileti teisipäeva keskpäeval. Täna (teisipäev) keskpäeval külastasin taaskord Ryanairi lehte. Sisestasin nagu ikka teise kuupäeva. Ja mida mina nägi, sisestatud kuupäeva piletihind oli langenud. Läksin kohe vaatama, mida näitab minu tegelikult soovitav kuupäev. Hea on, et istusin, muidu oleks pikali kukkunud. Piletihind oli 51.99. Ma vajutasin kohe osta nupu peale. Polnud aega isegi mõelda 🤣. Lisaks tuli pagas juurde nii, et kõik kokku läks maksma 67.99. Ma olen nagu täiega rahul, super hinnaga sai pilet ostetud. Tasus ootamine ja pidev vaatamine ära.

Oma kogemusest võin öelda, et teisipäeva keskpäeval on Ryanairi piletid odavamad. Kas see kehtib kõikidele lendudele ja liinidele, seda ma ei tea.

Üks probleem sai jälle lahendatud.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.