Reklaam.



Tavaliselt reklaamin ma raamatuid ja seriaale. Seekord otsustasin reklaamida kreeme. 

Kreemi ostmine on alati raske. Juhul, kui pole oma lemmikut. Ma olen aastaid kasutanud Nivea tooteid ja olen nendega rahul olnud. 

Ma ei tea, kuidas teised, aga mina vaatan alati. Nimelt poes kassa järjekorras, mida teised inimesed ostavad. Peaks selle kombe ära harjutama. Samas jääb vahel silma huvitavaid tooteid ja nii mõndagi olen prooviks ostnud. Ühel päeval jäi silma Lidl kreem. Ma olin enne ka neid kreeme näinud, kuid polnud kunagi ostnud. See päev ei ostnud ka. Mõtlesin, et proovi ühe kreemi järgi. Tegemist on Cien Q10 intense 50 ml sarjaga. Valikus on päeva- ja öökreem. Mina võtsin prooviks öökreemi. Kreem imendub kiirelt nahka, jätab naha pehmeks ja hästi lõhnavaks, nahk ei jää rasvaseks. Mulle tundub, et nahk on palju siledam ja kortsukesi vähem. Igatahes ostsin peagi ka päevakreemi. Samad omadused, mis öökreemil. Nüüd olen neid pikalt (ma ei mäleta, millal ma esimese kreemi ostsin, ca aasta tagasi) kasutanud ja olen väga rahul. Hinna ja kvaliteedi suhe on nende toodete puhul paigas.





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.