Marlen.

 Kolmapäeval ärkasin selle peale, et keegi läks vannituppa. Vaatasin kella ja see näitas 02.30. Äratuskellani oli jäänud 10 minutit. Enne äratuskella ärkamise eelis on see, et ma ei tunne ennast väsinuna. Täiesti huvitav. Igatahes pidin nii vara ärkama, kuna Marlen tuli lennujaama viia. Marlen tõusis ise üles hea, et laps on suur ja ei pea äratama. Gregor pidi kaasa tulema ja ise tõusma. Kuulsime Marleniga, kuidas tal äratuskell helises ja jäime teda ootama. Minutid läksid, aga Gregor ei tulnud. Mõtlesin, et ma ei saa teda koju magama jätta. Kuna ta tahtis kaasa tulla. Läksin uurima, kas ta tahab tulla või magada. Tahtis kaasa tulla.

Kell 03.00 istusime juba autos. Sõit läks kiirelt, maantee oli suhteliselt tühi. Barcelonas oli tihedam liiklus. Ei saanud mina aru, kuhu inimesed öösel kihutavad 🤣.

Lennujaama jõudsime planeeritud ajaks. Ilmnes, et lennujaamas on ümber korraldusi tehtud. Autot ei saanud panna sinna parklasse, kuhu tavaliselt. Samas on võimalus, et ma ei pannud mõnda märki tähele. Polnud hullu leidsime parkla, kus oli piisavalt kohti. Terminaal oli hoopis teistsugune, kui tavaliselt. Mulle tundub, et me olime hoopis teises kohas. Mingi aeg hakkasin mõtlema, kas leiame üldse turvakontrolli. Hetkel pidid turvakontrollis pikad järjekorrad olema. Ryanair pakkus nö kiiremat läbimist, mille eest tuli 6€ maksta. Me ostsime selle. Ja nii ma otsisin kohta, kuhu minna. Ühesõnaga jälgisin silte kuhu minna ja enne, kui aru sain oli turvakontroll. Järjekord oli seal lühike. See oli koht, kust Marlen pidi üksinda edasi minema. Vaatasime, kuidas ta turvakontrolli läbis. Selleks kulus maksimum 5 minutit, ehk vähem, kui tavaliselt. Seda kus Ryanairi klientide turvakontroll oli ma teada ei saanud.

Peale turvakontrolli läbimist jäi Marlenil üle tunni aega. Oleks teadnud, et nii kiiresti saab oleks ta hiljem läbi saatnud. Pole hullu parem varem, kui hiljem. Meie jäime nii kauaks lennujaama, kui Marlen lennukisse sai. Mulle tundus, et parem on kohapeal olla. Selleks, et aeg kiiremini läheks rääkisime telefoni teel juttu 🤣. Tehnika sajand ja tasuta kõned. Marlenil vähe igav oli, aga ta sai suurepäraselt hakkama. See oli tema esimene iseseisev lend. Olgu öeldud, et Barcelona lennujaam on suhteliselt suur.

Lend oli igav olnud ja Eestisse jõuti hiljem, kui plaanitud. Seal ootas Marleni ees vanaisa ja nii see puhkus alguse sai. Marlen on rahul ja oleme igapäevaselt korduvalt suhelnud. Tänapäeval on see nii lihtne. Telefonikõne, sõnum whatsappi, videokõne. Pilte saab kohe näha. Elu on ilus.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.