Unenägu.

Ma nägin unes, et olen tööl. Just oli toimunud partiivahetus ja ma hakkasin arvuti juurde minema. Vahepeal tuli mul meelde, et pean II kategooria kastid kokku lugema. Millegipärast lugesin mitu kasti on puudu. Tegelikult pidin lugema mitu kasti on. Kõik kastid olid lisaks ilma siltideta. Ülemused jalutasid ringi ja minust ei teinud keegi välja. Lisaks oli huvitav see, et mul polnud raadiosaatjat. Läksin oma laua juurde ja lasin printerist paar kleepsu välja, et eelnevalt loetud kastid kirja panna. Printerist tulid välja minu poolt täis kirjutatud kleepsud. Lõpuks sain tühja ja kastid kirja. Seejärel tuli üks töötaja, keda ma polnud enne näinud ja ütles, et paus tuleb. Paus pidigi sellel ajal olema rääkis ta. Vaatasin arvutist kella ja see näitas 10.31. Selle kõige peale ärkasin tugeva peavaluga üles, lisaks tagus süda tugevasti. Rääkisin oma unenäost Peetrile ja ta arvas, et mul on stress või depressioon. Ma olen ise seda sama mõelnud. Kuid mulle jääb arusaamatuks, miks mu pea jätkuvalt valutab. Ma olen juba mitu nädalat kodus olnud. Töö peale olen mõelnud, aga mitte eriti palju. Kas võib olla, et see kõik on alateadvuses? Seda ma ei tea.

Arsti kohapealt nii palju, et ühegi uuringu- visiidiaega ei ole mul siiani. Mulle tundub, et arst jättis/unustas need programmeerimast. Ei ole normaalne, et kuu jooksul pole teada antud. Tavaliselt saab aja kiirelt teada. Järgmine nädal pean arstiga suhtlema, kuna mul haigusleht saab läbi. Pean uurima, mis edasi saab, kas pikendatakse või tööle tagasi. Kumb variant oleks parem ma ei tea. Ma isegi võiks tööle minna ja vaadata, mis saab. Ma ei mõtle hetkel sellepeale, kuna otsustaja ei ole mina.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.