Tervislik seisund 5.

 Ma pole juba mõnda aega oma tervisest rääkinud. Nojah, ega polegi midagi rääkida. Kõik on sama moodi nagu alguses. Pea valutab jätkuvalt ja käib ringi. Seega muutusteta.

Eelmine nädal suhtlesin perearstiga, mul hakkas haigusleht läbi saama. Arst teatas konkreetselt, et tema ei tea mis mul viga on või, kuidas mind ravida. Super!!! Positiivne uudis oli see, et nädala pärast on neuroloogi vastuvõtt. Abiks ikka. Lisaks sain haiguslehe pikenduse...tervelt kuu veel.

Täna oli see tore päev, kui käisin neuroloogi juures. Kõigepealt küsiti kust valutab, milline on valu, kas valus/mürab häirib jne. Seejärel koputati haamriga mööda jalgu- käsi. Pidin näiteks silmad kinni panema ja seisma. Näitama, kuidas kõnnin, liikuvat näppu jälgima. Ühesõnaga hulgim erinevaid teste. Lõpuks ütles arst, et midagi hullu ta ei näe. Ühesõnaga terve. Kuid tuleb ära oodata uuringuaeg ja tulemus. Arst lubas helistada ja öelda, et kiiremini uuringuks aja saaksin. Muidu peaks mitu kuud veel ootama. Ma olen juba üle kuu oodanud. Ütlesin arstile, et teatud päevadel ma ei saa minna. Ta lubas edasi öelda. Mingiaeg hiljem sain kõne ja öeldi uuringu aeg. Ja millaks see öeldi? Õige täpselt selle päevaks, kui ma ei saa minna. Kuid mul on mõjuv põhjus ja seda ma neile ka ütlesin. Anti uus aeg ja seda juba järgmiseks nädalaks. Kuidagi kiirelt. Eks käin ära ja vaatame, mis näitab. Ma siiralt loodan, et põhjus tuleb välja. Järgmine visiit neuroloogi juurde on „juba“ järgmise aasta jaanuaris. Ju perearst vaatab tulemused üle ja, siis selgub mis edasi saab.

Võtsin esimese tableti, mis arst kirjutas. Mõne tunni pärast tuli meeletu väsimus peale. Nägin vaeva, et üleval püsida, film oli vaja lõpuni vaadata. See eest öösel magasin väga hästi, ärkasin ainult korra. Hommikul oli tunne nagu oleksin lennukist alla kukkunud ja trammi alla jäänud. Mul oli nii halb olla, et ma arvasin, et annan otsad. Pea valutas ja käis ringi, süda peksis täiega, iiveldama ajas jne. Ma tavaliselt ravimite infolehti ei loe. Neid lugedes ei ole mul mingit tahtmist rohtu võtta. Seekord tegin erandi ja hakkasin lugema. Tuleb välja, et antud rohud on depressiooni vastu. Keegi pole poolt sõnagi maininud, et mul depressioon. Lisaks aitab ka peavalu ja mitmete erinevate haiguste vastu. Tulemuste saamiseks võib mitu nädalat minna. Ma ei kujuta ette, kuidas ma nädalaid niimoodi elan. Eks ma räägin perearstiga ja vaatan, mida tema arvab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.