Ryanair.

Lollpea on kerele tõeliseks nuhtluseks. Kõik sai alguse lennupileti ostmisest. Nimelt jõudsime Eesti perega kokkuleppele, et Marlen läheb Eestisse. Hakkasin kohe lennukipiletit otsima. Juba mõnda aega lendab Ryanair 2 korda nädalas Barcelona- Tallinn liinil. Täiesti super. Barcelona on sobivas kauguses ja seega aktsepteeritav. Leidsin hea hinnaga pileti ja hakkasin ostma. Võtsin juurde ühe koti, kuna tasuta on enam vähem käekott. Lisaks tasulise teenusena turvakontrolli läbimise. Hetkel on kõikjal lennujaamades ülipikad turvakontrollid. Seoses covidiga vähendati töötajate arvu ja nüüd on uute töötajate leidmine raskendatud. Mulle tundus, et nii on kindlam ja Marlen jõuab lennukile. See kõik tehtud maksin ära. Huvitav oli see, et pangakontolt raha ma ei läinud, broneeritud summat ka ei näidanud.  Vaatasin, et tuli (mitte e-maili) brooneringunumber. Seega peaks kõik korras olema. 

Millegipärast läksin järgmine päev vaatama ja vajutasin broneeringu peale. Ette tuli error, et midagi läks valesti. Et nagu mis? Aru ma ei saanud. Mõtlesin, et süsteemiviga. Kuna teha polnud midagi jäin ootama. Vahepeal saatsin Ryanairi kirja oma probleemi kohta. Vastust sealt pole veel tulnud. Helistama ma ei hakkanud, kuna tõenäoliselt ooteliinist kaugemale ei saa. Päevad muudkui läksid ja muutust ei olnud. Mõtlesin, et helistan panka ja uurin äkki nemad oskavad midagi öelda. Pangas ei õnnestunud mul kellegagi rääkida, kuna ooteliinilt kaugemale ma ei saanud. Ühel hetkel tuli mul totaalselt selge hetk ja ma asusin googeldama. Sattusin kohe oma panga lehele ja õiget kohta lugedes sain labidaga mööda pead. Nii on kõige õigem öelda. Olgu öeldud, et ma sain eelmisel aastal uue pangakaardi (Eesti oma) ja pole seda kasutanud. Ma ei ole vaadanud, mis toimingud on lubatud. Tuli välja, et mul pole internetimaksed lubatud. Appi, kas inimene saab veel lollim olla? Tõenäoliselt mitte. Mul on alati maksed lubatud olnud. Ma ei tulnud selle pealegi, et uue kaardiga pole ma neid lubanud. Kõik see kokku peaks tähendama, et lennukipiletit ei ole. Või läheb raha siiski maha? Ma ei tea. Ja sellepärast tule ikka sinna panka helistada. Ma ei saa ju 2 piletit, ühele lapsele osta. Muidugi kõige hullem on see, et hinnad on vahepeal tõusnud. Kuid kõigepealt helistan ja uurin.

Uskumatu ma sain pangaga räägitud. Tuli välja, et antud tehingut tagant järgi maksta ei saa, raha maha ei võeta. Seega muretsemiseks selle kohapealt ei ole põhjust. Pangast öeldi, et nad näevad, et olen püüdnud maksta ja tehing tuli tagasi. Nüüd jääb veel loota, et piletihind langeb ja saan lõpuks ostu sooritatud. Pöidlad pihku!!

Ma vaatasin igakord, kui meelde tuli Ryanairi piletite hindasid. Enne kustutasin telefonist ajaloo. Mitte midagi, hinnad ainult tõusid. Mulle hakkas juba tunduma, et nii jääbki. Mõtlesin, et vahet ei ole, mis kuupäev on. Nii, kui hea hinnaga on ostan. Enam vähem normaalse hinnaga oli augusti algusesse. Teoorias oleks varem tahtnud. Nojah varasema kuupäeva oma käkkisin ise ära.

Vaatasin jälle ja nägin, et juuli lõpus on hind langenud. Ja seda ainult ühel päeval, teistel püsis kõrgel. Mõtlesin, et ootan-vaatan, mis saab. Kuna ma ise tegin süüa, siis palusin Marlenil vaadata. Enne kustutas ta ajaloo. Selleks hetkeks oli piletihind veel kukkunud ja ikka ainult ühel päeval. Küsisin kas Marlenile sobib see kuupäev 😄, sobis. Seega asusin jälle ostma. Seekord kõik toimis ja loetud minutid hiljem oli pilet olemas. Kohe tuli pangateade, et raha maha läinud ja e-mail. Vähemalt on pilet olemas ja kuulõpus läheb Marlen üksinda reisile. Tema puhkab meist ja meie temast.  


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Lihtsalt üks jutt.

22.04.2016