Tervislik seisund 3.

 Minu tervislikus seisundis on muutus. Paraku mitte positiivsuse poole. Kõik sai alguse laupäeva hommikul, kui hakkasin kooki tegema. Ja, siis tegin avastuse, et ma ei kannata teatud helisid. Mikserit kasutades oli selline tunne, et keegi taob kirvega pähe. Nii tugev valu oli. Hea küll, sain sellega ühele poole.

Meie maja taga on eramaja, meil aknad sinna poole. Naaber arvas, et muru-kive niita on täiesti vajalik. Jälle tagus keegi kirvega. Nagu eelnevast veel vähe oleks olnud. Naaber otsustas sae käima tõmmata ja palmi pügama hakata. Minu olukord paremaks ei läinud.

Teleturus öeldakse ja see ei ole veel kõik. Jah, just alati saab veel hullemaks minna. Järgmisena hakkasid ühed alumised naabrid mindagi lõikama. Nad alles kolisid/kolivad ja seega vajalikke töid piisavalt. Uh minu pea jaoks oli seda kõike ülearu palju.

Õhtul käisime Peetriga väljas. Nii kaua, kui sain varjus olla, oli enam vähem. Päikse käes üldse olla ei saa. Kohe hakkab paha. Minul, kellele meeldib kuum ja päike. See ei ole normaalne.

Esmaspäeval ootas mind ees arstivisiit. Ei meeldi mulle arstide juures käia. Kuid hetkel olen ma sunnitud seda tegema. Ma ei saa ju hetke seisus tööle tagasi minna. Arsti juures läks, nagu läks. Ma arvasin, et ta saadab mu tööle tagasi. Kuid kuna mu pea jätkuvalt valutab. Pea käib ringi ja lisaks oli vererõhk piiri peal. Üks number veel ja oleks liiga kõrge olnud. Jah, just mul alati vererõhk madal olnud. Vanaks hakkan vist jääma, et vererõhk tõuseb. Tegelt ju see näitab, et midagi on organismis valesti. Igatahes tahtis arst mind järgmine esmaspäev uuesti näha. Kuna esmaspäev on püha, siis tahtis teisipäeval. Tuli välja, et teisipäeval kõik ajad täis. Sain aja kolmapäeva hommikuks. Nii, et saan rohtu süüa, harjutusi teha (sain pea ja kaela jaoks) ja rahulikult olla. Ehk läheb paremaks.

Kolmapäeval sain kõne erakindlustusest. Nemad olid tööandja käest saanud minu haiguslehe. Ja tundsid huvi, mis mul juhtus ja kuidas ma ennast tunnen. Samuti küsiti, millal on järgmine arstivisiit. Rääkisin neile nagu asjad on. Selle peale öeldi, et nad võtavad minuga uuesti ühendust. Kui paremaks ei lähe, siis lähen nende juurde. Ma ei teadnud, et haiguslehele jäädes läheb haiguslehte erakindlustusse. Tavaliselt on erakindlustus tööõnnetuste jaoks. Kuid mina pöördusin perearsti poole. Ühesõnaga tuleb välja, et ma ei tea jätkuvalt paljusi asju siin. Tervislikus seisundis pole midagi paremaks läinud. Täna on eriti hull olukord. Samas ma olen täna palju toimetanud nii, et äkki sellest. Vot ei tea.

Juhtusin lugema juunikuu horoskoopi. „Sisemine pinge põhjustab peavalusid ja unehäireid. Kasulik oleks üldse rohkem oma tervisele tähelepanu pöörata. Ma peaksin üle vaatama oma eluviisi ja mõtlema mida parandada annaks.“ Need laused võtsid mind sõnatuks ja panid mõtlema. Ma isegi ei kahtle, et sisemised pinged on hetke olukorra põhjustajad. Kuid kuidas neist vabaneda, seda ma tõesti ei tea. Seda ei olnud kirjas.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.