Tervislik seisund 4.

 Tervise kohapealt nii palju, et muutusteta. Ma ei ole jätkuvalt terveks saanud. Pea valutab vähem, aga selle eest lööb tugev valu pähe. Käisin täna arsti juures. Mõtlesin, et enne visiiti rohtu ei võta. No, et vaatan kas saan ilma hakkama. Mul on kodust arsti juurde ca 500 meetrit. Poole tee peal käis mul pea ringi, lisaks valutas. Kohale jõudsin! Arst käskis rohtu edasi võtta ja pani uuringu kirja. Hakatakse vaatama, mis mu peas toimub. Haiguslehe sain samuti uue, järgmine visiit nädala pärast.

Koju tagasi tulek oli hullem, kui minek. Mõtlesin, et viin kohe tööandjale haiguslehe ära. Kuid pea valutas nii hullult et otsustasin kodust läbi minna ja rohtu võtta. Enne ukseni jõudmist oli selline tunne, et kohe minestan. Tõeliselt halb. Võtsin vajalikud rohud ja jäin ootama. Ei mingit muutust, võtsin ibuprofeni lisaks. Ikka ei midagi. Otsustasin töö juurde minna. Ma muidugi polnud kindel, kas mitme valuvaigisti võtmise järel on tark tegu autoga sõita. Ma infolehti lugema ei hakanud. Sain käidud ja midagi ei juhtunud. Töö juures sain ühe töökaaslasega kokku. Tema oli koguaeg mõelnud, et ma ei tööta enam seal firmas. Mulle endale tundub juba samuti, et ma ei tööta seal. Mitu nädalat haiguslehel ja mingeid tulemusi ei ole.

Nüüd ootan, millal mulle öeldakse uuringu aeg. Järgmine nädal on mul lisaks visiit erakindlustuse arsti juurde. Ehk keegi leiab lõpuks põhjuse, miks mu pea valutab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.