Jahe.


Vahelduseks ilma juttu. Juuni alguses-keskel oli siin selle aasta esimene kuumalaine. Kuumalaines iseenesest ei ole midagi imelikku, see on siin täiesti tavaline nähtus. Hoopis huvitavam on see, et selle aasta juuni oli viimase 20 aasta kõige soojem. Temperatuurid tõusid vilus, kuni 43 kraadini seda, siis meil. Mujal riigis kohati veel kõrgemale.

Ma olen alati öelnud, et mulle meeldib soe. Siiani olen alati suvel kuuma nautinud. See aasta otsevastupidi. Ma ei talu seda sisemaa sooja üldse. Ja see kuumalaine oli täiesti tappev. Õhtul ca 22.00 heal juhul läks natukene jahedamaks ja sai hingata. Öösel oli ca 25 kraadi sooja. Täiesti õudne. Uskumatu, et mina nii ütlen. Peeter ütleb tavaliselt, et mul on külm isegi saunalaval, kui päike peale paistab. Üldiselt nii ongi.

Iga kuumalaine saab ükskord läbi. Ja nii läks ka seekord. Temperatuuri langesid kohati 23 kraadini päeval. Väljas läks jahedaks ja üks päev sadas vihma. Suvel on tõeline õnn, kui vihma sajab ca 5 minutit. Seekord sadas pool päeva. Pole ammu vihma meil olnud. Hetkel püsivad temperatuurid nö normaalsuse juures. Päeva on kuni 32 kraadi sooja, järgmine nädal läheb soojemaks. Öösel selle eest on jahe, kuskil 16 kraadi. Me magame öösel aknad lahti. Tekid on kapis ja voodis on ainult tekikott. Ausalt öeldes viimastel öödel on jahe hakanud. Tekikott üksinda ei anna piisavalt sooja. Tekki ei hakka välja ka võtma. Pole hullu elame üle. Alati saab öösel akna kinni panna.

Seega naudime hetkel ilma ja oleme sellega rahul. Kogu suvi võiks selliste temperatuuridega olla. Ilusat juuli algust!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.