Tervislik seisund.

 Ma olen nüüd mõned päevad tablette võtnud. Positiivne on see, et pea valutab vähem. Kuid seda ainult mõned tunnid. Enne uue tableti võtmist valutab jälle. Lisaks on köha tugevamaks läinud ja nohu. Saatsin pühapäeva õhtul perearstile kirja oma sümptomitega. EMO’sse pole mõtet tagasi minna. Eks näis, mis perearst ütleb, aga midagi tuleb ette võtta.

Esmaspäeva hommikul ootasin arsti helistamist. Lõpuks ta helistas ja lugesin oma mured ette. Algul arvas ta, et peaks covid-19 testi tegema. Kuid lõpuks kutsus mu koheselt vastuvõtule.

Kuulas mu kopsud üle, pidid puhtad olema. Samuti ei ole nohu tema arvates probleemiks. Probleemiks on peavalu ja pearinglus. Tegi mõned katses minuga ja andis uued rohud. Lisaks sain haiguslehe, reedel lähen tagasi. Ma ei saa ju tööd teha, kui pea käib ringi. Mul pole kunagi enne sellist asja olnud.

Käisin ja viisin haiguslehe töö juurde. Rääkisin suurele ülemusele, miks ma haiguslehel olen. Tema vaatas mind sellise näoga, et mingi peavalu tõttu haiguslehel. Ühesõnaga tema olek ütles seda, et ma olen täiesti nõrk tüüp. Vaevalt mind tagasi oodatakse. Kuid sellepärast ma isegi ei muretse. Hetkel on minu enesetunne kõige tähtsam.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.