Ei midagi positiivset.

Viimased nädalavahetused oleme kodus olnud. Ma isegi ei mäleta, millal me viimati kuskil käisime. Seega pole mitte millestki isegi kirjutada. Pea on täiesti tühi v.a valu peas.

Miks me pole kuskil käinud? Neid põhjuseid on isegi mitu. Kõige peamine on halb enesetunne. Eelmine nädalavahetus tahtis Gregor mereäärde minna. No kuhu ma lähen, kui pea lõhub. Lisaks panin tähele, et ma ei kannata päikse käes olemist. Mul lihtsalt hakkab halb. Sellist asja polegi veel olnud. Kui nii jätkub, siis ma ei tea mis saab.

Teine põhjus on, et lähiümbruses on „vist“ kõik kohad käidud. Igatahes ei leidu huvitavaid kohti, kuhu minna. Liiga kaugele üheks päevaks ei hakka sõitma. Muidu kohti, kuhu tahaks minna on palju. Kuid need jäävad mitme tunni kaugusele. Peab kolima kuhugi teise piirkonda, siis on jälle kuhu minna ja mida teha.

Kolmandaks põhjuseks võiks olla kokkuhoid. Täiesti õudne, kui kalliks kõik on läinud. Mulle tundub, et mida rohkem püüan kokku hoida, seda kiiremini hinnad tõusevad. See ei ole lihtsalt normaalne. Käisin eelmine nädal tankimas, diisli liiter oli 1.54 (bensiin on mõned sendid kallim). Meil on kütuse hind koguaeg ca 1-1.10 juures olnud. Koroonakevadel oli alla euri liiter. Elekter on koguaeg kallis olnud. Mingiaeg oli riigi poolt soodustus ja maksime enam vähem vana hinda. Nüüd sõltuvalt kuust tuleb miinimum mõnikümmend euri rohkem. Tasub märkida, et õnneks on külm aeg läbi ja kütma ei pea. Mis talvel saama hakkab, ma ei taha teada.

Kõige suurem hinnatõus on toiduainete oma. Toidupoodi ei taha ma üldse minna. Enne maksis nädala toidukorv ca 50 €, nüüd alla 100 € ei saa. Samas kõiki asju ma nädala jooksul ära ei kasuta. Seega täpset hind ei tea. Kuid eelpool mainitud summa läheb poes ära. Kõik toidud teen ise, seega poolfabrikaate ei osta. Üldse püüan osta vähe nö mõtetuid asju. Lastel saab nende soovide kohaselt maiustusi ostetud. Päris kõike ei saa ju keelata.

Ühesõnaga püüa kuidas tahad, aga kokkuhoid ei õnnestu. Seega naudime mõnda aega vabu päevi kodus. Ei pea ju koguaeg ringi käima/sõitma. Ma siiralt loodan, et paremad ajad on tulemas.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.