1 kuu.

 Esimene kuu tööl käidud. Mulle tundub, et see aeg on kiirelt läinud. Ei saa arugi, et kuu möödas. Aeg läheb liiga kiiresti, nagu ikka.

Kuidas, siis esimene kuu on läinud? Kokkuvõtvalt võiks öelda, et täitsa hästi. Väsitav ja valurohke on ehk kõige olulisem öelda. Õnneks viimasel ajal enam nii palju ei valuta. Oskan ennast rohkem hoida. Samuti kasutan ühte geeli, mis võtab valu ära. Seega pole hullu.

Selle kuu jooksul olen töötanud pirnidega, õunte ja viinamarjadega. Põhi rõhk on pirnidel ja peale tänast võin öelda, et tunnen neist puudust. Üldiselt on pirnid olnud halva kvaliteediga. Eelmise aasta saak, mis seal ikka tahta. Tegelikult mulle tundub, et midagi on hoiustamisel valesti läinud. Vaadates poes olevaid pirne, siis need on ilusad. Võiks isegi osta ja süüa. Need, mis meil tööl on kohati kompost. Kuid vahel on häid päevi ja täiesti pirni moodi pirnid on. Isuäratav pole neist ükski olnud.

Mitu head päeva töötasin viinamarjadega. See on siiani minu lemmik olnud. Viinamarjad olid 4 paki kaupa kastis. Nad tuli välja võtta, mädanenud ja veetud ( deshidratado on hispaania keeles, ma ei tea kuidas on õige öelda). Ühesõnaga ebakvaliteetsed tuli välja võtta ja viinamarjad kotti tagasi panna. Osades kottides oli liiga palju sealt läks vähemaks. Ja neis, kus puudus tuli juurde panna. Seejärel kasti tagasi ja järgmine. Kiire ja lihtne. Kahjuks said viinamarjad otsa.

Korra nädalas on nö õunte päev olnud. Ja need on kõige hullemad päevad. Nendel päevadel käib töö masina peal. Iseenesest kõige normaalsem variant. Õige suurusega toode jõuab sinuni ja pane ainult õigesse kasti. Katkised, mädanenud ja defektsed lähevad ära viskamisele. Peaks olema stressivaba päev. Ometi on kõige stressirikkam. Ma ei ole arusaanud, miks vastutajad neil päevadel närvis on. Muidu on täiesti normaalsed inimesed. Siis käib koguaeg üks õiendamine. Tehke kiiremini, miks panete ebakvaliteetset tooteid kasti. Otsustagu ära kas kiirus või kvaliteet. Seejärel lastakse korraga nii palju ette, et lint on täis. Osadel kukuvad õunad isegi maha. Kes süüdi on? Õige see, kes antud masina peal. Inimesi appi saata alati ei ole, kuna kõigil tuleb korraga palju. Ühesõnaga täiesti hullumaja.

Eile õhtul hakkas jälle õuna trall pihta. Lisaks kõigele öeldi mulle, et sildistamine on minu töö st õunad ja sildistamine. Küll mul alles vedas. Esimene kord selle ajajooksul, kui sain oma lemmik tööd ehk silte teha. Kuna ma ei tea, kuidas kõik käib pean küsima. Kas vastutajal on alati aega? Ei ole. Enam vähem said asjad tehtud. Ise olin rahul. Täna pidime tund varem, kui tavaliselt tööle minema. Vaatasin eile, et tellimus vajab täitmist ja sellega läheb aega. Need sildid, mis ma eile tegin tulid ka täna teha. Nendega läks ruttu. Seega pendeldasin masina ja siltide vahet. Mis omakorda tähendas masina peal olijatele rohkem tööd, kuna mind vahepeal polnud. Täna oli esimene kord kogu selle ajajooksul, kui ma mõtlesin miks ma seal töötan. Ausalt öeldes olid mul endal ka närvid püsti. Ma isegi kaalusin varianti, et loobun sildistaja tööst. Ütlen, et ma ei taha seda teha ja jään ainult masina peale. Palju lihtsam ja vähem närvesööv. Veel ma seda ei teinud, aga vaatan, mis tulevik toob. Nii kaua, kui teadsin milline silt teha polnud hullu. Sain iseseisvalt hakkama. Kui oli abi vaja, siis pidin alati ootama ja otsima, kes aitaks. Üks vastutaja on normaalne ja sai aru, et ma ei tea. Teine on selline närvilise. Lõpuks oli see, et lõuna oleks pidanud hakkama. Kõik läksid ära, aga meie õuntega töötajad jäime. Koos teistega läks ka normaalne vastutaja ja loomulikult oli just, siis abi vaja. Otsisin teise üles ja sain vastuse, et kannata. Mida krt ma kannatan vaja töö teha ja koju minna. Uurisin ise arvutist, aga ei leidnud. Lõpuks ta tuli ja ütles, et ma ei pea teda ootama vaid peaksin masina peal olema, et mitte aega raisata. Asso, selle peale poleks tulnudki. Võib olla peaks inimese enne välja õpetama, kui ta tööle panna. Igatahes ajas vihale. Õnneks hoidsin suu kinni. Töö lõppu ei tulnud. Kell oli nii palju, et pool lõunat oli juba läbi. Mõtlesin kas ma üldse jõuan koju sööma? Ja, mis siis ilmnes? Tuli välja, et peale lõunat me üldse ei tööta. Tuli õunad kastidesse panna ja kõik. Kas neil oli raske öelda, et täna töötame kuni valmis? Jah seda oli raske teha. Hispaanis öeldakse selle kohta mal educacion (halb haridus). See on kõik mis ma oskan öelda.

Homme ootab ees pirnidega töötamine ja ehk see viib mõtted tänaselt minema. Oma töötajatesse võiks lugupidavamalt suhtuda. Selline oli minu esimene kuu. Mis edasi saab, seda näitab aeg.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.