Tolmuimeja.

 Tolmuimeja sai ostetud, kui me siia kolisime. Täiesti julgelt ütlen välja, et ostetud on Lidl’st. Vastu on pidanud päris hästi. Mõned kohad on teibitud, aga see ei sega töötamist. 

Reedel hakkasin mina diivani pealt suhkrut koristama. Huvitav küsimus, kuidas suhkur diivanile sai? Mina sellele küsimusele vastust ei tea. Ju mina ei tea ja keegi teine tegid. Ma isegi ei küsinud laste käest, ma oleks raudselt eelpool öeldud vastuse saanud.

Teen mina diivanit puhtaks, kui tolmuimeja teeb kökk-mökk ja jääb vait. No seda jama oli meil nüüd vaja. Uh jälle mõttes kõik võimalikud sõnad. Kõik asjad peavad katki minema kõige halvemal hetkel. Eriti selle kuul, kui raha vähe. Teisiti olekski mõeldamatu. Igaks juhuks proovisin lülitit ja ei midagi. Tõstsin suures lootuses juhtme teise pistikusse. Midagi. Pani tolmuimeja oma kohale tagasi. Millegipärast otsustasin kontrollida kas elekter on olemas. Tuli välja, et elektrit ei ole 😁😁😁😁😁. Sellepärast tolmuimeja töötamast loobuski. Mul oli tõeliselt heameel, et meie tolmuimeja töötab. 

Mõned aastad tagasi ostsime varstolmuimeja (ma pole nimes päris kindel). Meile meeldis selle juures, et ta oli nö 2in1. Küljest käis väiksem osa ära ja sellega sai nt autot puhastada. Positiivne oli see, et ta oli akuga ja ei pidanud juhet kaasa vedama. Uskumatu, aga kõik tahtsid koguaeg koristada 🤣. Ei läinud kaua mööda, kui üks osa läks katki. Lõhkujaks olin mina. Läksin sinna poodi, kust ostsime (tegemist tehase poega). Koos jutustamisega läks vahetus max 15 minutit. Mõned nädalad hiljem läks uuesti samast kohast katki...uuhhhh. Seekord ei viitsinud poodi tagasi minna, sinna on ca 1 h sõitu. Vaatasin garantii lehelt lähima töökoja ja läksin sinna. Seal võeti tolmuimeja vastu ja öeldi, et helistame, kui valmis. Pidi minema ca 2 nädalat. Mida? Loetud minutid tööd ja neil läheb mitu nädalat. Hea küll äkki neil pole sobivat varuosa. Jäin nende kõnet ootama. Seda ei tulnud. Ootasin lubatud aja ja läksin tagasi. Tükk aega otsiti tolmuimejat. Minu käest küsiti, mis värvi on. Ütlesin värvi, hiljem ilmnes, et vale värvi ütlesin ja seepärast nad ei leidnud. Mitu nädalat remondis olnud, kus mina mäletan värvi. Lisaks ilmnes, et korda on nagunii tegemata. Öeldi ups kannata veel mõned nädalad. Krt rohkemaks mul kannatust ei jagunud. Võtsin oma katkise tolmuimeja ja tulin ära. Ei jäänud muud, kui poodi tagasi minna. Nagu mööda minnes oli korras. Nagu öeldakse, siis kaks ei jää kolmandata. Ei jäänud. Järgmine kord läks järgmisest kohast katki. Jälle tuli poodi tagasi minna. Nad juba tundsid meid 🤣. Seekord ma enam parandada ei lasknud. Võtsin raha tagasi. Mul on vaja tolmuimejat, mitte remonditöökoja vahet sõita. Samas poes öeldi ka, et tolmuimeja on hea, aga mõned detailid lähevad katki. Tuleb oodata, kuni töökindel tehakse ja uus osta. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.