Täitsa p...s.

Kuna hooaeg on algamas varsti, siis hakatakse ladudesse töötajaid otsima. Nii ma ühe sobiva kuulutuse leidsin ja sinna kandideerisin. Mõned päevad hiljem mulle helistati ja uuriti mida ma enne laos olen teinud. Rääkisin oma tööülesannete kohta ja mind kutsuti vestlusele. Vestlus toimus päev peale auto müüki ehk 22.02.2022. Juba enne auto müügivormistamist oli teada, et meil on teist autot kohe vaja st juba eile oli vaja. Kuid ei hakanud ette muretsema. Kõigepealt vaja vestlusel käia ja, siis on näha kas või mis saab.

Tegemist on suure ettevõttega ja neil on ladusid mitmes kohas. Vestlus toimus peakontoris. Sain uuesti rääkida, mida ja kuidas ma eelmises kohas tegin. Mul räägiti töötingimustest, aegadest, palgast jne. Tööle läheksin ma sildistajana ja lootus on saada aastaringne töö. Ja see oleks suurepärane. Suve hooajal toimub töö vahetustega. Ja see ei tekitanud minu ühtegi positiivset emotsiooni. Kuid see ladu, kuhu mina läheks on hetkel renoveerimisel. Ja nad ei tea veel kas seal tulevad vahetused või mitte. Esialgu läheksin pealattu õppima, kuidas nendel töö käib. Kuna vestluse juures ei saanud osaleda inimene, kes sildistamisega tegeleb, siis leppisime uue vestluse kokku järgmiseks nädalaks. Siis saan täpselt teada, kuidas neil töö käib. Mulle selline variant sobib. Tahan näha, millise programmiga nad töötavad. Ja üldse kuidas seal asjad toimivad.

Suurimaks probleemiks on hetkel auto. Meil on ainult üks auto ja seda peame Peetriga jagama. Koos me tööle minna ei saaks, kuna töökohad asuvad erinevas suunas. Seega on ostuga väga kiire. Ma olen erinevaid portaale vaadanud ja osta ei ole midagi.

Teine vestlus sai ka peetud. Räägiti kuidas nemad töötavad, eks hiljem seletatakse põhjalikumalt. Lubati mõne päeva jooksul öelda, kas saan töö või mitte. Minu suureks eeliseks pidi olema eelnev kogemus. Hetke suurim miinus auto puudumine. Ma olin sunnitud neile seda ütlema. Nad olid mõistvad ja lubasid vajadusel loetud päevad oodata.

Neljapäev 03.03 sain neilt kõne ja öeldi, et töökoht on minu. Ma sain selle, aga rõõmustada hetkel ei suuda. Tööle peaks ma minema 08.03, aga autot ei ole jätkuvalt. Kas see auto saab ostetud või mitte ma ei tea? Auto ostust teen eraldi teema, sest see on seda väärt. Jääb loota ainult parimat.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.