Sünnipäev!

 Mul oli sünnipäev, sain jälle nooremaks. Ma isegi ei viitsi mõelda, mis number passis on. Mina tunnen ennast jätkuvalt noorena ja see on kõige tähtsam. Hea küll kondid valutavad, aga see ei tähenda ju veel, et vana olen. Ma pean nüüd mõtlema, kui vanaks ma oma tarkuse järgi sain. Muidu võiks ma päris noor olla, aga... Lapsed on vahepeal suuremaks saanud. Pean oma vanust nende järgi korrigeerima. Seega võiks öelda, et kuskil 34 aastane olen. Tahaks natuke vähem olla, aga Marlen saab 16.a. Äkki peaks ta nooremaks õeks nimetama 🤣. „Kasutütar“ ei ole vist ilus öelda. Täiesti raske juhus.

Lapsed tegid sellise toreda pildi mulle 😍. Mitte, et ma tahaks seda tunnistada, aga pisar tuli silmanurka. Nad kohe oskavad positiivselt üllatada. Muidugi võiks seda tihedamalt juhtuda.





Ah pole hullu, üks päev jälle üle elatud. Perekonna, sugulaste ja sõprade õnnitlusi ja häid soove vastu võetud. Nii tore, kui inimesed leiavad hetke ja peavad sind meelest. Aitäh kõigile 😘!!!!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.