Streik.

 Ma pole sellel nädalal uudiseid eriti lugenud. Ukraina kohta loen mitu korda päevas uudiseid. See on hetkel lihtsalt oluline. Ülejäänuid pole viitsinud. Nädal on olnud pikk, stressirohke ja väsitav. Kõike seda on tekitanud töökoht. Kuid mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Kuna ma olen see nädal õhtuses vahetuses, siis olen päeval püüdnud magada. Hommikul ärkan samal ajal, kui lapsed, õhtul magama saan hilja. Seega on tähtis ja vajalik natuke päeval magada. Seda ma reedel tegin, kui Peeter helistas. Kuuldes, et ma magan ei tahtnud ta midagi öelda ja soovitas edasi magada. Kui sa juba helistasid, siia räägi mis lahti. Tuli välja, et järgmine nädal on transporditöötajate streik. Ma üks päev nägin kuskil sellist pealkirja, aga loomulikult ei lugenud. Mis omakorda tähendab, et vähemalt reedeni ei tarnita poodi kaupa. Poed pidid tühjad olema. Peeter helistas sellepärast, et äkki tahan poodi minna ja vaadata, kas saan midagi. Loomulikult seda ma ka tegin.

Lidl oli esimene pood, kuhu ma läksin. Parkla oli autosid täis, tavaliselt päeval ei ole nii täis. Sees oli palju rahvast ja vähe kaupa. Lihaletid päris tühjad ei olnud, aga erilist valikut samuti polnud. Ainukene lihatoode mida ma ei saanud oli hakkliha. Ma ostan tavaliselt seguhakkliha. Kuid loomahakkliha oli. Mul veel sügavkülmas on seega, polnud eriti oluline. Kuivainete letis ilmnes, et makarone on müügi umbes- täpselt 0 pakki. Mitte ühestki sordist polnud ühtegi pakki. Uskumatu, pole enne sellist pilti näinud. Mulle praegu ei meenu, kas covid 19 alguses oli makarone müügil või mitte. Seda piima, mida mina ostan ei olnud, aga teist oli. Nii sain vähemalt piima. Wc paberi riiulid olid samuti tühjad. Taaskord jääb arusaamatuks, kas on kõhugripp tulemas.

Järgmises poes oli lihalett praktiliselt tühi. Kõige rohkem oli alles kanavarbaid. Need olidki praktiliselt ainukesed müüdavad lihatooted. Vorsti valik oli samuti olematu. Ühes poes nägin, et wc paberit oli müügil. Minu järgi kassas seisis klient, kes ostis.

Mina sain enam vähem, mis vaja. Kodus on meil süüa piisavalt ja seega saame hakkama. Samas ei tea me keegi, kui kaua streik kestab. Ausalt öeldes ma ei jaksa ja ei viitsi sellepärast muretseda. Tuleb, mis tuleb. Hoopis huvitavam on, kuidas streik minu tööd mõjutama hakkab. Loogiliselt võttes ei tohiks ükski veoauto laadima tulla. Ja kogu kaupa peaks külmikutesse jääma. Näis, mis saab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.