Peavalu

Viimased nädalad, eriti peale tööle hakkamist valutab mul iga päev pea. Täiesti väsinud olen sellest valust. Ilma valuvaigistita ei saa üldse olla. Käsimüügi omad võtavad valu hetkeks ära. Seepärast kasutan kangemaid, mis arst on välja kirjutanud. Eelmine nädal tegin sellega seoses huvitava avastuse. Enne tööle minemist võtsin kõik päevad kange valuvaigisti. Ühel päeval otsustasin käsimüügi oma võtta. Ja mis oli erinevus? See päev, kui võtsin käsimüügi oma oli pea selgem. Sain asjadest kiiremini ja paremini aru. Sellest teen ma järelduse, et kanged rohud ja töö tegemine ei sobi kokku.

Kuid ikkagi jääb küsimus, miks mu pea valutab? Üheks põhjuseks pean ma hetkel stressi ja närvipinget. Uus töö, uued kohustused, koduse elu korraldamine. Tegemist jagub igaks päevaks. Kodus ma püüdsin osa kohustusi teistele jagada. Vahel see isegi toimib. See nädal on hommikunevahetus ja see on eriti nõme. Poolest ööst peab ärkama, õhtul ei jää magama. Uh tegelikult ei meeldi mulle üldse vahetustega tööl käimine. See kurnab meeletult organismi.

Nagu ikka läks teemast välja. Samas võib põhjus olla peapõrutuse tagajärg. Kunagi ammu (siis, kui mammutid veel elasid 🤣) oli mul peapõrutus. Aega korralikult sellest taastuda ei olnud 😁. Peale seda valutas mul aastaid pea. Üks hetk vist enam ei valutanud või ei pannud ma seda tähele. Kes seda teab. Võib olla peaks laskma peast pildi teha? Aega on selle kiire asjaga.

Veel üheks põhjustajaks võib olla nägemine. Vanadusega on hakanud nägemine kehvemaks jääma. Ja eks need tänapäeva tehnikavidinad aitavad samuti kaasa. Seega peaks silmaarsti juurde minema. Mulle aastaid tagasi kirjutati prillid. Mingi aeg kandsin neid ja, siis jäid nad tolmu koguma. Viimati tervisetõendit tegemas käies soovitati samuti silmaarsti juurde minna. Mul pidavat nö vanainimeste prille vaja olema, +0.8. 

Alati jääb lootus, et ükspäev pea jälle ei valuta. Ja üldse, kui midagi valutab pidi olema tunnuseks, et inimene on elus. Elame näeme, mis saab.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.