Auto otsing.

Ausõna sa näed, aga ei mürista. Üks lootusetu teema on auto ostmine. Närvivapustuse võib suhteliselt kergelt saada. Kogu asja juures jääb arusaamatuks, kuidas siin üldse õnnestub auto osta? Ühekorra me oleme ostnud ja see oli keeruline. Õnneks tookord ei olnud see prioriteet number 1. Seekord on see prioriteet number 1, sellest sõltub minu edasine elu. Kõlab väga dramaatiliselt, aga nii see on. Igatahes võttis Peeter vaba päeva ja läksime autot otsima.

1. Esimene koht, kuhu me läksime oli mingi töökoda, kes müüb autosid. Valikus oli neil mitu autot, mis meile sobivad. Kohale jõudes läks Peeter asja uurima. Tuli välja, et antud autod on ammu müüdud. Küsimuse peale, miks kuulutused on üleval öeldi, et ei viitsi maha võtta. Et nagu mis mõttes? Seega esimeses kohas läks asi p....e.

2. Järgmiseks oli mitu autopoodi. Sai vaadatud erinevas hinnaklassis autosid. No mida pole on sobiv auto. Lihtsalt hinna ja kvaliteedi suhe on täiesti paigast ära.

3. Seejärel läksime kohta, kus pidid odavad autod olema. Kohale jõudes ei leidnud me kohta, kus autosid müüakse. Tegime mitu tiiru ümber maja, aga autosid pole. Saatsin müüjale sõnumi ja sain gps koordinaadid, kuhu tuleb minna. Seisime õige maja ees. Seejärel küsisin, milline uks, sain vastuse. Uks oli kinni ja keegi ei avanud. Appi!!! Sõitsime sealt minema. Hetk hiljem sain sõnumi, kus ma olen. Läksime tagasi, mingi kahtlase välimusega tüüp tegi ukse lahti. Voila ja seal olid autod. Mitte ühelgi autol ei olnud infot, kõike tuli küsida. Kusjuures nii oli paljudes kohtades, hind öeldakse näo järgi. Seaduse järgi peab info olema välja pandud. Ilmselgelt me sealt midagi ei ostnud.

4. Päeva jooksul sai paljudes kohtades käidud. Ma isegi ei tea, kui palju autosid me vaatasime. Peavalu sain ma sellega nii ehk naa. Kõige masendavam on see, et me ei leidnud mitte midagi. Mitte ükski auto ei jäänud nö kripeldama. See ei ole normaalne. Ühes kohas pakuti meie auto eest head hinda. Peeter arvas, et võiks maha müüa. Aina targemaks läheb, eks? Sel juhul poleks meil ühtegi autot.

5. Järgmine päev otsingud jätkusid. Uuesti kuulutused lahti. Mõned sobivad autod sai samuti leitud ja oleks kasvõi kohe vaatama läinud. Ainult üks pisikene „aga“, nimelt puudusid telefoninumbrid. Kuidas krt sa paned kuulutuse, aga numbrit mitte. Hea küll, sealt sai e-kirja saata. Üks isegi vastas ja temaga loodetavasti kohtume laupäeval. Ülejäänud pole seda teha viitsinud. Üks auto, mille oleks ostnud müüja teatas, et ta on kuskil kaugemal tööl. Ja autot saaks ehk järgmine nädalavahetus näha. Meil ei ole aega nii kaua oodata. Ma lihtsalt saan närvivapustuse.

6. Järjekordselt võtsin müügilehed lahti ja seal vaatas mulle auto vastu. Esimest korda selle aja jooksul auto, mis mulle meeldib. Kuna ma avastasin selle alles õhtul, siis vaatama lähen homme. Ma loodan, usun, palvetan ja mida kõike veel, et see oleks õige. Kõige parem on see, et ma lähen üksinda 😁. Ma pole kunagi üksi autot vaatamas käinud. Ma siiralt loodan veel selle auto ära osta. Uh lootused-ootused on kõrgel. Palun, palun, palun 😊.

Jõudsin mina hommikul õigesse kohta. Mis kell avatakse, seda ma ei teadnud. Infot selle kohta ei olnud. Peeter arvas, et ma peaks varakult kohal olema. Kuna uks oli kinni ja kedagi ei olnud otsustasin oodata. Kusjuures ukse kõrval ei olnud mingit infot. Kuna ootamine ei ole minu tugevam külg, siis saatsin neile sõnumi. Oh seda imet sain isegi vastuse. Tuli välja, et hetkel neid kohal ei ole ja tunnipärast saab näha. Ma juba varakult „otsustasin“, et ma ei vihasta. Seega jäin rahalikuks ja läksin poodi. Peeter ütles, kui ma talle helistasin järgmist. „ Parim moodus mind välja vihastada on lasta mul oodata“. 😁😁😁😁 oh, kui hästi ta mind tunneb. Jõudsime koos järeldusele, et ehk läheb kõik hästi. Seda saab teada tunnipärast.

Natuke enne õiget aega jõudsid veel ühed kliendid. No selle peale oli tunne, et sinna see auto läks. Kui teenindaja kohale jõudis olid mul närvid läbi. Õnneks ilmnes, et nad tulid teise auto pärast. Uh kohe kergem hakkas. Auto näeb hea välja, mootor töötab vaikselt. Salong on puhtaks tegemata, kuid tehakse ära. Mulle auto meeldib. Igaks juhuks tuleb Peeter ja vaatab ise üle. Ma ei ole ju üksinda autot ostnud, seega ei hakka seekord sellega algust tegema. Lõpuks jõudis Peeter kohale ja ülevaatus läks lahti. Peetri silmade eest ei jää ükski viga nägemata. Ja neid sealt mõned tulid. Mul polnud taskulampi kaasas, et saaksin mootorit alt vaadata. Rattaid ei loksutanud ma samuti. Igatahes läks auto tõstuki peale, et üle vaadata. Kõik kohad tuleb üle kontrollida. Ei oska mina üksi autot osta. Vähemalt positiivne on see, et oma auto spetsialist on mul olemas.

Kohapeal kanalit või tõstukit ei ole. Kuid öeldi pole probleemi, et ühes kohas saab vaadata. Nii läks Peeter koos teenindajaga minema. Terve igavik läks mööda, kui tuli üks auto ja sealt väljus teenindaja. Ütles, et Peeter jäi teise kohta autot vaatama ja varsti tuleb. Me oleme vist kõige hullemad kliendid. Meie suguseid pole enne nähtud ja tulevikus vaevalt näha tahetakse. Juhul, kui auto ostame võime äkki tulevikus tagasi tulla 😆.

Lõpp tulemus on, et esimesed rattalaagrid on vaja vahetada. Peeter uuris hinna järgi ja saime selle ostuhinnast alla. Peeter vahetab ise ära. Auto saame kätte esmaspäeval. Enne vahetatakse õli ära, salongipuhastus ja tehnoülevaatus. Peeter kauples juurde täispaagi. Mina ütlesin teenindajale, et järgmisena küsib Peeter kasti õlut ka. Peeter kuulis seda ja ütles täpselt, see ka. Nüüd tuleb esmaspäevani oodata ja, siis saame auto kätte. Otsingud on selleks korraks lõppenud.

Mõned päevad enne auto leidmist ütles Peeter nö kuldsesõnad. Seekord me mustavärvi autot kindlasti ei osta. Eelmine auto, mis me ostsime on mustavärvi. Suvel läheb see tõeliselt kuumaks. Sellest ka otsus, et siin elades mustavärvi autot enam ei tule. Ja, mis on lõpptulemus. Auto, mille me ostame on ......loomulikult mustavärvi 🤣🤣🤣🤣. Me kohe oskame. Seega on meil edaspidi 2 mustavärvi autot.

Lõpuks oli aeg autole järgi minna. Kõigepealt ilmnes, et teenindajat pole kohal. Oli hoopis sekretär, kes meile rõõmsalt vastu tuli. Vahet pole tegelikult kellega leping allkirjastada. Marlen ja Peeter jäid välja autot üle vaatama. Mingi hetk tuli Marlen ja ütles, et auto on puhtaks tegemata. Mis mõttes nagu??? Küsimise peale öeldi, et ups ei jõudnud. Samuti oli paak täis panemata ja kast õlut oli ka puudu. Vähemalt ülevaatus oli tehtud. Sekretär ei teadnud sellest midagi ja soovitas teenindaja poole pöörduda. Seega tehti meile täiega tünga. Kuna meil on autot vaja, siis ei saanud neid p.. .e saata. Saime natuke hinnast all, kuna puhastamata oli. Marlen tegi ise tolmuimejaga puhtaks ja pesi aknad puhtaks ja polstrid.

Eks nüüd hakkame harjuma autoga. Meil viimasel ajal kõik diislid olnud, see on bensukas. Täiesti harjumatu on sellega sõita. Loodetavasti saavad meist sõbrad ja saame läbida tuhandeid kilomeetreid probleemideta.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.